MS Windows
briani 27239
WindowsXPHome Edition
Fra : emjeppesen

Dato : 13-02-09 23:27

Hvis man har en WindowsXPHome Edition, som man geninstallerer på sin
nyformaterede PC, Hvordan får man den så opdateret med SP1, SP2 og
SP3?
Man kan åbenbart ikke finde en SP1 på nettet mere.
Burde man ikke kunne springe SP1 og SP2 over?
Hilsen emj

Fra : Max

Dato : 13-02-09 23:40

Hej emj

> Burde man ikke kunne springe SP1 og SP2 over?

Klare automatisk update ikke det hele automatisk ?

--
Mvh Max

Fra : emjeppesen

Dato : 13-02-09 23:55

Max skrev:

>Klare automatisk update ikke det hele automatisk ?

Jo, det vil jeg da tro, men det er mange mb at hente med et 56 kb
modem

Det var lettere, hvis man kunne installere en hentet SP3 som jo
indeholder alle rettelser i SP1 og SP2 med en anden PC og så
installere den, men det lader sig ikke uden videre gøre. Lortet beder
om en SP1

Hilsen emj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-02-09 23:51

emjeppesen <emj@> skrev :

>Burde man ikke kunne springe SP1 og SP2 over?

Jo, du henter bare sp3 og bruger windowsupdate til at hente, hvad
der er kommet til senere.
--
Kerim

Fra : emjeppesen

Dato : 14-02-09 00:00

Kerim Ellentoft skrev:

>Jo, du henter bare sp3 og bruger windowsupdate til at hente, hvad
>der er kommet til senere.

Det er nu ikke mig, der sidder med problemet, men en bekendt.
Han HAR hentet SP3, men når han vil installere den, så beder lortet om
SP1.
Han er opmærksom på at han skal hente, hvad der er kommet efter SP3,
men hvordan får han installeret den SP3, han har hentet?
Hilsen emj

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 14-02-09 00:24

emjeppesen <emj@> skrev :

>Han HAR hentet SP3, men når han vil installere den, så beder lortet om
>SP1.

Burde ikke være nødvendigt, men så hent den på
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
--
Kerim

Fra : emjeppesen

Dato : 14-02-09 02:25

Kerim Ellentoft skrev:

>Burde ikke være nødvendigt, men så hent den på
>http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
>--
Tak til dig og John.

Nu har han da alt. hvad hans hjerte p.t, begærer )

Hilsen emj

Fra : John

Dato : 14-02-09 00:35

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> Han HAR hentet SP3, men når han vil installere den, så beder lortet om
> SP1.

Ka' hentes her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

John

Fra : Henning

Dato : 13-02-09 23:53

On Fri, 13 Feb 2009 23:27:10 +0100, emjeppesen <emj@> wrote:

> [...]
>SP3?
>Man kan åbenbart ikke finde en SP1 på nettet mere.
>Burde man ikke kunne springe SP1 og SP2 over?

Kør 3'eren direkte på.