Åbner kun en tom side i IE
Fra : PV Jørgensen

Dato : 13-02-09 15:51

Ved forsøg på at komme ind på:
http://webdisk.tdconline.dk/
vises kun en tom side i IE 7. Det er den eneste hjemmeside. jeg ikke kan se
i IE (dvs normalt ingen problemer).
I firefox er der ingen problemer, ejheller på de andre PC'er med IE.
Jeg har spurgt Support, der anbefalede at slette midlertidige filer og
cookies, hvilket ikke hjalp.

Kan nogen af I kloge hoveder hjælpe med en løsning, da IE er min foretrukne
browser?

--
Hilsen

PV Jørgensen

Fra : PV Jørgensen

Dato : 27-02-09 22:21

"PV Jørgensen" <paul.vernerFJERN@FJERNget2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> cookies, hvilket ikke hjalp.
>
> Kan nogen af I kloge hoveder hjælpe med en løsning, da IE er min

Det virker pludselig igen????

--
Hilsen

PV Jørgensen