Lidt 60'er nostalgi (link til billeder)
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-02-09 02:31

Hej.

Som sub. siger

http://www.flickr.com/photos/30096576@N05/sets/72157613288461253/show/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.
91' BMW R 65 GS
99' BMW R 1150 GS

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 06:06

> http://www.flickr.com/photos/30096576@N05/sets/72157613288461253/show/
>

> --
> Mvh.
> Dennis Pedersen.
> 91' BMW R 65 GS
> 99' BMW R 1150 GS

For fedt
Tak Dennis
Hygge PD CBR1100t

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-09 18:13

On Fri, 13 Feb 2009 02:30:48 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

Hej Dennis.

>Som sub. siger

Jeg blev lige 18 år igen ,-)

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-02-09 18:18

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> On Fri, 13 Feb 2009 02:30:48 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
> <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:
>

> Hej Dennis.

> Jeg blev lige 18 år igen ,-)

Hej Steen.

Og du så selvfølgelig at der var et par billeder af en NSU ikk' ..

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-09 18:28

On Fri, 13 Feb 2009 18:17:37 +0100, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

Hej Dennis.

>Og du så selvfølgelig at der var et par billeder af en NSU ikk' ..

Jeg så både NSU Max, Velocette, BSA Gold Star, Norton Commander og
mange flere.
Jeg har lige lagt karkluden tilbage og er ved at tørre tastaturet
Fed billedserie.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-09 21:19

> [...]
> mange flere.
> Jeg har lige lagt karkluden tilbage og er ved at tørre tastaturet

Steen hold bare op. Jeg kan da tydeligt genkende dig på flere af de billeder

Hans-Erik
VS1400

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-09 21:59

On Fri, 13 Feb 2009 21:19:27 +0100, "news.sunsite.dk"
<hans-erik(a)vip.cybercity.dk> wrote:

Hej Hans-Erik.

>Steen hold bare op. Jeg kan da tydeligt genkende dig på flere af de billeder

Godt at høre fra dig.
Det kunne faktisk have været tilfældet.
Kig en gang på disse billeder: http://www.gruby.dk/mcfoto's.htm

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 13-02-09 22:20

#8 kunne godt ligne lidt (ud fra Gruby's eget galleri)

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-09 22:37

On Fri, 13 Feb 2009 22:20:09 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

>#8 kunne godt ligne lidt (ud fra Gruby's eget galleri)

ØV - Nu skal du lige tænke på at dengang var vægten 68 Kg og ikke 95

(Inde i enhver tyk person sidder der en lille dreng eller pige og
råber på hjælp )

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 13-02-09 22:46

Steen Gruby skrev:
> [...]
>
> ØV - Nu skal du lige tænke på at dengang var vægten 68 Kg og ikke 95
>
> (Inde i enhver tyk person sidder der en lille dreng eller pige og

ja tykke mennesker kan også have tynd mave

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Finn

Dato : 13-02-09 20:42

På Ring Djursland i efteråret kørte en del af
disse mcère, det var alle tiders oplevelse, og måske
bliver "ræset" gentaget næste år, hvis ikke nabolandmanden
får held til at stoppe det. Se iøvrigt Ring Djurslands hjemmeside.
http://dmka.dk/test/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=27

Finn VFR800

Fra : Armand

Dato : 13-02-09 22:19

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> Hej.
>
> Som sub. siger
>
> http://www.flickr.com/photos/30096576@N05/sets/72157613288461253/show/

TNX!
En del giver et tydeligt billede af oprindelsen bag "clip-on's"!
Langt størstedelen af dem uden mangler forøvrigt totalt stil

Derudover spottede jeg en (delvist adskilt) Enfield med praktisk
sammenbygget kædehjuls/bremse -nav; Masser af oliepøle under parkerede
modeller og en (dengang) feed 2 i 1'er (næstsidst)

Og så er der lige påklædningen: Flere uden hjelm; flere uden handsker;
Masser af "scooter-støvler" og sågar en enkelt med spidse sko!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 13-02-09 22:29

On Fri, 13 Feb 2009 22:18:52 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Orakulix

>Og så er der lige påklædningen: Flere uden hjelm; flere uden handsker;
>Masser af "scooter-støvler" og sågar en enkelt med spidse sko!

Du glemmer lige tiden.
Det er 50 år siden.
I 50'erne var styrthjelme forbudt ved lov - Det kunne forlede de unge
rødder til race.
I 60'erne var det god karma at køre med hjelm.
I 70'erne blev det påbudt ved lov.
Se, DET er politisk logik
(Var der nogen der sagde stænklapper?).
Hvis du kigger på mine gamle billeder vil du venligst bemærke st det
er fuldt læderdress, støvler, styrthjelm og handsker.
Og jeg var ikke den eneste

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Leif

Dato : 14-02-09 21:07

> TNX!
> En del giver et tydeligt billede af oprindelsen bag "clip-on's"!
> Langt størstedelen af dem uden mangler forøvrigt totalt stil

Ja, Barry Sheene levede ikke forgæves....

Mvh, Leif

Fra : Steen Gruby

Dato : 15-02-09 20:58

On Sat, 14 Feb 2009 21:07:07 +0100, "Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk>
wrote:

Hej Leif.

>Ja, Barry Sheene levede ikke forgæves....

I det eneste nummer af Classic Bike er der et Billede af en 19 år
gammel (14 juni 1970) Barry Sheene på nakken af en Seeley Norton 750.
Stilen er godt på vej til at blive den vi kender så godt

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo