Robbin Harms indslag på DR - Video
Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-09 16:07

Fra : Flemming Disc

Dato : 12-02-09 16:46

> MKS - 74 skrev:
>> <http://geo.dr.dk/findLocation/?id=321994&ListType=nyheder&location=None&uri=http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe&bitrate=high>
>>
> TNX!

"600 meter kubic klassen" :-] De skulle nok også på DR gøre lidt mere i mc
sport

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-09 17:08

On Thu, 12 Feb 2009 16:46:06 +0100, "Flemming Disc"
<virkerikke@discteknik.dk> wrote:

>"600 meter kubic klassen" :-] De skulle nok også på DR gøre lidt mere i mc
>sport

Ja hvad ved bønder om sildesalat (en ex-bordtennisspiller om RR),
sjoveste i den forbindelse er dog næsten da han efter indslaget sagde,
at han lige ville rette en lille talefejl - "jeg kom vist til at sige
600 kilo klassen" -

<http://geo.dr.dk/findLocation/?id=321995&ListType=nyheder&location=None&uri=http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe&bitrate=high>

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Flemming Disc

Dato : 12-02-09 18:12

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sjoveste i den forbindelse er dog næsten da han efter indslaget sagde,
> at han lige ville rette en lille talefejl - "jeg kom vist til at sige

He-he

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-02-09 18:19

MKS - 74 skrev:

> [...]
> sjoveste i den forbindelse er dog næsten da han efter indslaget sagde,
> at han lige ville rette en lille talefejl - "jeg kom vist til at sige

Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Per

Dato : 12-02-09 17:50

Armand wrote:

> TNX!

Tak for det

Kan det passe at han er i familie med ham mc forhandleren ved Zoologisk have
?

Jeg mindes at han hedder Per Harms ?

I givet fald har de ikke samme personlighed LOL.

Mvh. Per

Fra : MKS - 74

Dato : 12-02-09 18:01

On Thu, 12 Feb 2009 17:49:54 +0100, "Per" <mesked@hotmail.com> wrote:

>Kan det passe at han er i familie med ham mc forhandleren ved Zoologisk have
>?
>Jeg mindes at han hedder Per Harms ?

Ja, Per er Robbins far og indehaver af MC Hjørnet ved Zoo, og hans
"forklaring" på de undertiden specielle forretningsmetoder, har ofte
været, at der skulle tjenes (mange) $$ til sønnernes RR.

>I givet fald har de ikke samme personlighed LOL.

Per _er_ temmelig speciel ja, men også lidt underholdende .

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 12-02-09 20:32

> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Ja - som da han engang prøvede at overbevise mig om at hans italienske
jakker, der var på udsalg, var store i størrelserne.
Han blev dog overbevist af forsøget; han mente at jeg ku være i en M, selvom
jeg ikke i mange år har været under L - helst XL.
Da jeg ikke ku få armene i ærmerne måtte han jo gi sig !
Hvilket i det mindste beviser at jeg ikke har spaghetti-arme (i det mindste
ikke i L)
Jesper Hedegaard
BMW F650ST når vejret spiller
Suzuki Jimny når det spilder

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 12-02-09 18:18

MKS - 74 skrev:
> <http://geo.dr.dk/findLocation/?id=321994&ListType=nyheder&location=None&uri=http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe&bitrate=high>

Super - tak for link - det havde jeg misset på flimmeren!?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Leif

Dato : 12-02-09 19:45

"MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> --
> -Michael
> Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Hvorfor kan jeg ikke komme ind med det link: Internet Explorer kan ikke vise websiden........

Nogle gode råd herinde fra?

Mvh, Leif

Fra : Thore Jensen

Dato : 14-02-09 11:12

Leif skrev:
> "MKS - 74" <mks74temp@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvorfor kan jeg ikke komme ind med det link: Internet Explorer kan ikke
> [...]
Prøv at trykke F5, når du er inde på "siden", det virkede for mig.
Så startede indslaget op i mediaplayeren

Thore

Fra : Rasmus

Dato : 14-02-09 14:28

"Leif" <Den.f@@r.du.ikke.her.dk> wrote in

> [...]
ne&uri=http://www.dr.dk/extention/playWindowsMediaODP.aframe&bitrate=h

> Hvorfor kan jeg ikke komme ind med det link: Internet Explorer kan

Prøv med Firefox