MS Windows
briani 27239
Problem med "Hjælp og support"
Fra : Thomsen

Dato : 12-02-09 21:20

Hej
Kom til at slette PCHealth, som vist styrer "Hjælp og support" i XP.
Fik dog installeret PCHealth igen vha. Windows CD.

Men når jeg nu prøver at åbne "Hjælp og support" siger windows:
"Windows kan ikke åbne Hjælp og support, fordi en systemtjeneste ikke kører.
Start tjenesten Hjælp og support for at løse dette problem."

Hvad gør man nu??

mvh Ole

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-02-09 21:55

Thomsen skrev:

>Hvad gør man nu??

Start > Kør > services.msc > OK
Find "Hjælp og support"
Højreklik på den og vælg Egenskaber
Sæt Starttype til Automatisk
Tryk på Anvend
Tryk på Start
Tryk på OK

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomsen

Dato : 12-02-09 23:03

> Start > Kør > services.msc > OK
> Find "Hjælp og support"
> Højreklik på den og vælg Egenskaber
> Sæt Starttype til Automatisk
> Tryk på Anvend
> Tryk på Start
> Tryk på OK
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

"Hjælp og support" er der ikke.
Det hedder måske noget andet?

mvh Ole

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-02-09 23:14

Thomsen skrev:

>Det hedder måske noget andet?

ikke på en dansk xp, på engelsk er det help and support.

ellers må du igang med mere reperation via cd for at få den tilbage (hvis
den da er så interessant - fjerner den altid selv via nLite)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomsen

Dato : 12-02-09 23:53

> [...]
>
> ellers må du igang med mere reperation via cd for at få den tilbage (hvis
> den da er så interessant - fjerner den altid selv via nLite)

Men hvordan laver jeg f.eks. en gendannelse hvis jeg ikke kan komme ind i
Hjælp og support?

mvh Ole

Fra : Thomsen

Dato : 13-02-09 00:06

"Thomsen" <oat@@tele2.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvordan laver jeg f.eks. en gendannelse hvis jeg ikke kan komme ind i
> Hjælp og support?
>
> mvh Ole

Fandt gendannelse-tingen i programmer-tilbehør-systemgendannelse....så er
jeg lidt roligere
Men har prøvet et par gange med windows-cd'en at installere manglende
systemfiler, men det hjælper ikke.

mvh Ole