MS Windows
briani 27239
Importere bookmarks i Vista
Fra : Steen

Dato : 12-02-09 11:10

Jeg har en html-fil med bookmarks fra en anden computer.
Hvordan er det jeg importerer dem i IE?
Kan ikke lige finde finde den rigtige menu

Fra : Ole C

Dato : 12-02-09 11:12

Steen skrev blandt andet:

> Jeg har en html-fil med bookmarks fra en anden computer.
> Hvordan er det jeg importerer dem i IE?
> Kan ikke lige finde finde den rigtige menu

Filer>Importer og eksporter....

--
vh
Ole C

Fra : Steen

Dato : 12-02-09 11:16

"Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> Filer>Importer og eksporter....

AHA - hvis jeg nu havde slået menulinien til, så havde det været meget
lettere at se. Tak alligevel

Fra : Ole C

Dato : 12-02-09 14:21

Steen skrev blandt andet:

> "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> skrev i meddelelsen

> AHA - hvis jeg nu havde slået menulinien til, så havde det været meget
> lettere at se. Tak alligevel

Selv tak.
Den skjulte menulinie er en af Vistas desværre alt for mange dumheder....

--
vh
Ole C