Baggrundsforskel mellem IE og Firefox
Fra : Viktor Andersen

Dato : 12-02-09 22:05

Hvis man f.eks. åbner www.danskefilm.dk i I.E. er baggrunden grøn, hvorimod
den er hvid, når man åbner den i Firefox.

Hvorfor denne forskel? Jeg lægger mærke til, at det generelt er sådan med
Firefox.

Er det noget man kan ændre på i Firefox, så man får de samme baggrundsfarver
som i I.E.?

Viktor

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 12-02-09 22:22

On Thu, 12 Feb 2009 22:05:18 +0100, "Viktor Andersen"
<virgilante@sol.dk> wrote:

> Hvis man f.eks. åbner www.danskefilm.dk i I.E. er baggrunden grøn, hvorimod
> den er hvid, når man åbner den i Firefox.

Hos mig er siden ens, bortset fra reklamerne, som jeg ikke ser i
Firefox.

Jeg vil gætte på, du har sat Firefox til ikke at bruge sidens egne
farver. Se på Tools > Options > Content > Colors og specifikt, om
Allow pages to choose their own colors... er slået til eller fra.

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Viktor Andersen