Hvordan for man OE til at huske brugernavn
Fra : No@Mail

Dato : 12-02-09 18:43

Er lige begyndt at bruge Vista og bruger Outlook Ekspress. Men hvor får man
lige OE til at huske et brugernavn
Jeg er en af dem som bruger Facebook, men er lidt træt af, at jeg skal taste
mit brugernavn hver gang jeg logger ind.
OE husker ikke brugernavn selvom jeg har sat x i husk bruger. Er der evt. et
sted man kan slå det til ?

mvh Kim

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 12-02-09 20:21

"No@Mail" <No@Mail.dk> skrev

> [...]
> taste mit brugernavn hver gang jeg logger ind.
> OE husker ikke brugernavn selvom jeg har sat x i husk bruger. Er der evt.

Jeg mener at det var nok at klikke på "Husk mig" ved Facebooks
loginformular.
Hvis ikke det hjælper, kan det være cookie-opsætningen i din browser, der er
synderen.

I Internet Explorer går du ind under Funktioner -> Internetindstillinger og
vælger fanebladet "Sikkerhed".
Hos mig står skyderen på "Mellem-høj".

PS.
Jeg kan ikke lige se hvad Facebook har med Outlook Express at gøre. Men du
mente nok IE7.
Og så lyder det interessant at du har OE på Vista. Jeg har Windows Mail.

Fra : No@Mail

Dato : 13-02-09 07:37

"Philip Nunnegaard" <nunnenospam@hitsurf.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mente nok IE7.
> Og så lyder det interessant at du har OE på Vista. Jeg har Windows Mail.

Ja det mig som roder rundt i det jeg kører både med windows mail og med
IE7
mvh Kim