Hvad hedder den?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 12-02-09 23:54

Hej.

Jeg har en gammel P4 2.4 Ghz. Jeg vil tro, at det er det der hedder
"in a box". Der har altid været vrøvl med pc´en, men i dag ville jeg
give den et sidste forsøg.

Jeg opdagede at den "plastic ramme" der sidder på MB mangler en clip i
det ene hjørne, der betyder, at køleren ikke slutter tæt på CPU´en.
(temp er ca. 65 ved ingen belast!). Dette kunne nemt forklare mine
problemer

Der er tale om et MSI MB. Selve CPU, køler + den "ramme" man sætter
ned over over køleren er ok, men det er som sagt den plastic ramme der
er skruet fast på MB der mangler noget.... men kan man købe en ny? Og
hvad dælen sådan en fætter? Der er vel tale om standard mål, når vi
taler om en P4´er?

Jeg véd godt, at det er en gl. maskine, men med 3 gb ram, og et 6600GT
kort, passer den indtil videre fint til sønnen på 8... indtil videre
. Så jeg er lidt træt af, at skulle smide den ud.

x-postet i edb.hardware-bundkort

Mvh

Jasper

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 13-02-09 17:55

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@ahrensbach.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kort, passer den indtil videre fint til sønnen på 8... indtil videre
> . Så jeg er lidt træt af, at skulle smide den ud.

Prøv i dk.marked.privat.edb.intern
Der bliver solgt alt muligt og umuligt, og jeg har set flere gange, at man
har handlet med disse rammer for små penge.
Det er standardmål.

Kurt

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 14-02-09 10:29

Jasper Norman Ahrensbach wrote:

> x-postet i edb.hardware-bundkort

Det er _ikke_ krydspostet til ovenstående gruppe. Det er muligvis postet
i den gruppe også, men krydspost er der altså ikke tale om.

Jesper Poulsen