computer driller
Fra : janseman

Dato : 11-02-09 12:37

Hej ..

Har prøvet at installere flere computere med XP
den bliver fint installeret, men skærmen stopper ved at den
skriver "windows startes" jeg venter og venter men intet sker. !!
har prøvet at skifte rundt på harddisken og sat et nyt dvd drev ind,
men intet af det er endnu gået godt. hvad skal jeg gøre ?
på forhånd tak
Jan

Fra : Ole C

Dato : 11-02-09 21:00

janseman skrev blandt andet:

> [...]
> har prøvet at skifte rundt på harddisken og sat et nyt dvd drev ind,
> men intet af det er endnu gået godt. hvad skal jeg gøre ?

Har du også prøvet med en anden Windows-CD?
Du skriver jo "Har prøvet at installere flere computere med XP...", så hvis
det er den samme fejl på flere maskiner med samme skive, er det nærliggende
at tro den er defekt.

--
vh
Ole C

Fra : janseman

Dato : 14-02-09 13:08

On 11 Feb., 21:00, "Ole C" <m...@FJERNolec.dk> wrote:

> [...]
> det er den samme fejl på flere maskiner med samme skive, er det nærliggende

Skiven fejler ikke noget
mvh
Jan

Fra : Ole C

Dato : 14-02-09 22:24

janseman skrev blandt andet:

> Skiven fejler ikke noget

Men alligevel fejler den på flere maskiner?

--
vh
Ole C

Fra : Rado

Dato : 15-02-09 12:27

On Sat, 14 Feb 2009 12:08:08 -0800 (PST), janseman
<netven@hotmail.com> wrote:

>Skiven fejler ikke noget

Lyder ellers som det mest sandsynlige, medmindre alle maskinerne er
helt ens. Prøv at test CDen med programmet her:

http://kvipu.com/CDCheck/

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda