Projektor til PC?
Fra : Mikkel Mikkelsen

Dato : 11-02-09 11:03

Jeg skal bruge en simpel projektor til at koble til PC'en. Jeg skal bare
vise billeder og tegninger på en væg eller et malerlærred for at tegne
konturerne op, så kvaliteten er underordnet. Om det er en flagermuslygte
der projicerer gennem bunden af en ølflaske, er fint nok til mig.

Jeg har kigget i Den blå Avis og der er en del projektorer, men når jeg
skriver til sælgerne af de billigste, får jeg at vide, at projektoren
desværre ikke kan kobles til en PC.

Der er åbenbart forskellige typer projektorer. Hvad kalder man sådan en som
jeg er på jagt efter? Hvad skal jeg bruge som søgeord?

Hvor køber jeg sådan en fætter så billigt som muligt - gerne brugt?

Jeg kører Windows XP, hvis det har nogen betydning.
--
Venlig hilsen
Mikkel

"En tom taxi kørte op foran Christiansborg, og ud steg Naser Khader"

Fra : FIEL

Dato : 11-02-09 12:41

Hej Mikkel

Jeg har måske det du lige står og mangler, nemlig brugt ASK Impression A6.
Du kan se dens specifikationer her:

http://www.projectorcentral.com/ASK-IMPRESSION_A6_XC.htm

Den er brugt, men lampen ser klar og fin ud. Den har den lille fejl, at der
i billedet er en lille og meget svag skygge. Billedet er ellers klart og
skarpt. Der er masser af lys og en meget fin zoom funktion.

Mail til lebl(snabel-a)post2(dot)tele(dot)dk hvis du er interesseret, så
finder vi en fin pris (under en tusse). Mit postnummer er 9530 og jeg
foretrækker afhentning, da det er svært for mig at komme på et posthus..

Med i handlen følger en defekt tilsvarende, dog uden lampe.

mvh/leif b.