Electronic Paper (e-paper)
Fra : Preben H.

Dato : 10-02-09 10:18

Hej,

Skulle der være en her, som ved, hvor/om man kan få noget á la dette her i
Danmark (eller måske bestille online fra et EU land):
http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_5759.html

Det er meget vigtigt, at den skal kunne vise PDF format. Fx. Amazon's
'Kindle' kan ikke direkte.

Fra : Mads

Dato : 10-02-09 16:35

On Tue, 10 Feb 2009 10:18:10 +0100, "Preben H." <nospam@go.away>
wrote:

> [...]
>http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_5759.html
>
>Det er meget vigtigt, at den skal kunne vise PDF format. Fx. Amazon's

Pixmania har en der kan vise pdf
http://www.pixmania.com/dk/dk/1246444/art/bookeen/elektronisk-bog-cybook-ge.html?srcid=202&mctag=dk_54511

om den så er god skal jeg ikke kunne sige

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 10-02-09 16:46

wrote:

> [...]
>http://www.letsgodigital.org/en/news/articles/story_5759.html
>
>Det er meget vigtigt, at den skal kunne vise PDF format. Fx. Amazon's

Du kan købe Sony's e-book hos Waterstone i England
http://www.waterstones.com/waterstonesweb/displayProductDetails.do?sku=6337796
De sender gerne til Danmark

Fra : Preben H.

Dato : 10-02-09 19:43