Kobber plade
Fra : Per Christiansen

Dato : 09-02-09 18:25

Hej er der en af jer her i ng der har et stykke kobber plade på 250mm x
300mm og ca. 0,2mm i tykkelsen
så vil jeg godt købe det.

MVH Per

Fra : Per V. Misser

Dato : 09-02-09 22:12

Hej
"Per Christiansen" skrev i en meddelelse
> Hej er der en af jer her i ng der har et stykke kobber plade på 250mm x
> 300mm og ca. 0,2mm i tykkelsen
> så vil jeg godt købe det.

Ved en tykkelse på 0,2 mm vil jeg nærmere kalde det folie.

Hos RS www.rsonline.dk vare nr. (680-959) kan du købe plade (den tyndeste)
i dimensionen 0,35 x 300 x 300mm for ca. 250 kr + moms for 5 stk.
Hwa ska ét brues til?
(Har noget plade liggende i formentlig 1,2 mm fra et kobbertag)

Per V. Misser
CX500E82

Fra : Per Christiansen

Dato : 11-02-09 07:19

"Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> stk.
> Hwa ska ét brues til?
> (Har noget plade liggende i formentlig 1,2 mm fra et kobbertag)

Tak skal du ha , det er til toppakning til en gammel motor.