Motor til Suzuki GSX 400f
Fra : Lasse Pedersen

Dato : 09-02-09 10:13

Hej

Jeg leder efter en motor til en Suziki GSX 400f.
Eller er der evt nogle der ved om en anden motor passer over i samme stel?
dan jeg har haft meget svært ved at finde en motor.

mvh
Lasse

Fra : Lasse Pedersen

Dato : 09-02-09 11:10

"Lasse Pedersen" <lp@scanaccess.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller er der evt nogle der ved om en anden motor passer over i samme stel?
> dan jeg har haft meget svært ved at finde en motor.

Glemte lige at skrive den er fra 1983.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 12:52

køb en cykel uden afgift, eller bare en anden dk cykel de koster ikke mange
spir :)

Fra : Armand

Dato : 09-02-09 16:07

Morten Juel skrev:
> køb en cykel uden afgift, eller bare en anden dk cykel de koster ikke mange
> spir :)

Det er bare lige dét at modellen kun produceredes i to år for over 25 år
siden og derfor ikke lige hænger på ethvert gadehjørne

Eftersom at den originalt har 45Hk, og er/har været dyrere end
twin'erne, er der ikke noget skattemæssigt at betænke sig over omkring
ibygning af en 400/450 twin!
Skulle jeg rode med projektet ville jeg sigte efter en GS400 eller 450
-motor da GSX400 (også!?) har problemer med det fireventilede topstykke!

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 10-02-09 23:52

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 09-02-09 03:14

On 9 Feb., 10:13, "Lasse Pedersen" <l...@scanaccess.dk> wrote:
> Hej
>
> Jeg leder efter en motor til en Suziki GSX 400f.
> Eller er der evt nogle der ved om en anden motor passer over i samme stel?
> dan jeg har haft meget svært ved at finde en motor.

Ikke en udbredt model, så det er svært. Måtte lede ebay.de igennem da
jeg skulle finde en motor til min GSX400f.

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 10-02-09 01:59

On 9 Feb., 16:06, Armand <arm...@mc-chaufforerne.dk> wrote:
> [...]
> Skulle jeg rode med projektet ville jeg sigte efter en GS400 eller 450
> -motor da GSX400 (også!?) har problemer med det fireventilede topstykke!

I så fald vil der vel også være plads til en GS500e motor, eller hvad?

Fra : Armand

Dato : 10-02-09 23:52

Jesper Pedersen skrev:

> I så fald vil der vel også være plads til en GS500e motor, eller hvad?

Jo!
Og dén er nok bedre tilgængelig end de to andre nævnte :-/

--
Armand.

Fra : N/A

Dato : 10-02-09 23:52

Fra : Steen Gruby

Dato : 11-02-09 00:02

On Mon, 9 Feb 2009 10:13:06 +0100, "Lasse Pedersen" <lp@scanaccess.dk>
wrote:

Hej Lasse.

>Jeg leder efter en motor til en Suziki GSX 400f.
>Eller er der evt nogle der ved om en anden motor passer over i samme stel?
>dan jeg har haft meget svært ved at finde en motor.

Spinnin-wheel i Sverige har to motorer til GSX400FWS til 5500 svenske
lire - 25.000 og 38.000 Km
http://www.spinnin-wheel.se/

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Armand

Dato : 11-02-09 00:35

Steen Gruby skrev:
> On Mon, 9 Feb 2009 10:13:06 +0100, "Lasse Pedersen" <lp@scanaccess.dk>
> wrote:
>
> Hej Lasse.
>>
> Spinnin-wheel i Sverige har to motorer til GSX400FWS

W, som i: "Water" (-køling, forstår sig)!
Men derfor ikke være udelukket at dén også kan klemmes i stellet.
Men med mindst 50hk (59hk i Impulse'n hhv. GSXR'en) er den under alle
omstændigheder for højtydende til at SKAT'efar vil acceptere den

--
Armand.