Sælges Honda VFR 800 V-tech 2003
Fra : Farmer

Dato : 08-02-09 16:57

Lige et link til min mc, prisen er lige nedsat
Sælges pga familieforøgelse vi vil gerne have campingvogn istedet.

Mvh Brian.

http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57991908

Fra : Ole

Dato : 08-02-09 17:16

"Farmer" <brikae@youmail.dk> skrev i en meddelelse
> Lige et link til min mc, prisen er lige nedsat
> Sælges pga familieforøgelse vi vil gerne have campingvogn istedet.
>
> Mvh Brian.
>

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57991908

Med de priser der er på brugte mc'er nu, får du nok lov at beholde den længe
endnu

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-02-09 17:36

Farmer skrev:
> Lige et link til min mc, prisen er lige nedsat
> Sælges pga familieforøgelse vi vil gerne have campingvogn istedet.
>
> Mvh Brian.
>

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57991908

fejl gruppe er jeg nød til at sige - dk.marked.privat.motorcykel vil
være den rette.

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 17:56

> Lige et link til min mc, prisen er lige nedsat
> Sælges pga familieforøgelse vi vil gerne have campingvogn istedet.
>
> Mvh Brian.
>

> http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=57991908

2 skumbananer budt, plus en liter spildolie..

med den pris følger der vel 2kg guld med? :D

Mvh
Morten

Fra : PMH

Dato : 08-02-09 22:54

> [...]
> Lige et link til min mc, prisen er lige nedsat
> Sælges pga familieforøgelse vi vil gerne have campingvogn istedet.

Kan lige indskyde, at jeg sidste efterår fik tilbudt en spritny
09' model VFR 800 hos den lokale Honda pusher.
Pris på plade 168.000.

Så du skal være mere end heldig for at få den pris du forlanger.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 15:13

> Kan lige indskyde, at jeg sidste efterår fik tilbudt en spritny
> 09' model VFR 800 hos den lokale Honda pusher.
> Pris på plade 168.000.
>
> Så du skal være mere end heldig for at få den pris du forlanger.

Tjaaaa, sammenlignet med øvrige VFR på DBA er den nok sat meget godt.
At alle VFR så er 20.000 kr for dyre er en anden sag.
Med finanskrise osv. tror jeg personligt, at det bliver et blodbad på
brugtmarkedet.
Motorcyklen er jo for mange en "ekstra" ting, som går først når krisen,
børnene, konen eller noget helt andet banker på

/Allan

Fra : Farmer

Dato : 10-02-09 19:26

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> Tjaaaa, sammenlignet med øvrige VFR på DBA er den nok sat meget godt.

Det er den billigste 2003 Vfr der er på dba.dk
så helt forkert er prisen nok ikke.............

Fra : Ukendt

Dato : 10-02-09 20:29

> "AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> Det er den billigste 2003 Vfr der er på dba.dk
> så helt forkert er prisen nok ikke.............

Nemlig - om den så kan sælges til den pris er en anden sag.
Men du burde have en bedre chance end de andre.

/Allan