Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Negativ scanner
Fra : Tage

Dato : 09-02-09 08:22

Er der nogen der har erfaring med :"Veho Deluxe Dias og negative scanner",
eller ved noget om andre muligheder for at få gamle dias og negativer
digitaliseret.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-02-09 13:48

"Tage" <tage@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har erfaring med :"Veho Deluxe Dias og negative scanner",
> eller ved noget om andre muligheder for at få gamle dias og negativer
> digitaliseret.

Prøv at se her:
http://www.megan.dk/index.php?id=scanning-dias-negativ-film

Til de priser gad jeg ihvertfald ikke selv have arbejdet med at scanne det
ind.

--
/Dennis
Soekris 4801 med HD sælges

Fra : pvirkus

Dato : 22-02-09 08:11

Ny opdateret website findes på http://www.scanpixel.dk

Fra : Bo Bjerre

Dato : 23-02-09 09:02

pvirkus wrote:

> Ny opdateret website findes på http://www.scanpixel.dk

Reklame ?

Jeg kan se at dit firma står bag scanpixels...

Bo //

Fra : N/A

Dato : 23-02-09 09:02