Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
fotograf viborg
Fra : Stine Vestergaard

Dato : 08-02-09 12:25

Hej Alle,
Nogle som kender til fotografer i Viborg.
Vi sælger galla/cocktail-kjoler og køber ofte kjolerne "uden" billeder,
altså hvor de bare er fremvist på en gine. Vi sælger online, og derfor skal
vi bruge gode billeder af kjolen på en model.
Jeg kan selv stille model til rådighed, og behøver kun billederne på en cd,
og billederne kunne jeg forestille mig skulle tages i et studie med en helt
simpel baggrund.

Nogle som kender til nogle i Viborg der kan gøre dette? og nogle som har en
pris ide.

Jeg samler nok ca. 10-15 forskellige styles af kjoler til hver gang, som der
skal tages billeder af et forfra og et bagfra.

--
Mvh/Best Regards

MissMartins
Stine Vestergaard

Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-02-09 12:36

Stine Vestergaard" <shop@missmartins.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg samler nok ca. 10-15 forskellige styles af kjoler til hver gang, som
> der skal tages billeder af et forfra og et bagfra.

http://www.krak.dk/query?what=cs&search_word=fotografer&geo_area=Viborg

Besøg dem, og se hvad de kan og hvad de vil have for det!

Alternativt, så besøg en lokal fotoklub, der er der ofte ivrige og dygtige
amatører der gør det til en rimeligere pris, og det er vel det du fisker
efter!

--
Langgaard
www.megapixels.dk

"

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 08-02-09 14:48

"Leif Langgaard" <langgaard@klarupnet.dx> skrev i meddelelsen
> Alternativt, så besøg en lokal fotoklub, der er der ofte ivrige og dygtige
> amatører der gør det til en rimeligere pris, og det er vel det du fisker
> efter!

Man kunne fristes til at tro at du også er jyde Langgaard.

Steen.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 08-02-09 17:47

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i en meddelelse

> Man kunne fristes til at tro at du også er jyde Langgaard.

Ja, da

Fra : Ceroy

Dato : 08-02-09 15:24

"Stine Vestergaard" <shop@missmartins.dk> skrev i melding

> [...]
>
> Jeg samler nok ca. 10-15 forskellige styles af kjoler til hver gang, som
> der skal tages billeder af et forfra og et bagfra.

Ta kontakt med Viborg fotoklubb kanskje de kan hjelpe..

http://www.viborgfotoklub.dk/

Fra : Jan

Dato : 08-02-09 17:41

http://www.takeone.dk/website/?cat=5

Fra : ager

Dato : 08-02-09 18:32

"Stine Vestergaard" <shop@missmartins.dk> skrev i meddelelsen
> Nogle som kender til nogle i Viborg der kan gøre dette?

Hej

Jeps, Lars troels holder til i viborg..
Kontakt ham via http://www.larstroels.dk/

Mvh Torben