Problem med Internet Explorer 6 og 7
Fra : Søren

Dato : 08-02-09 11:02

Hej

Jeg er begyndt at få nogle problemer med min IE som kører på XP Home.

Når jeg åbner browseren kommer kun vinduet frem ikke selv hjemmesiden. Selv
om jeg venter 2-3 min sker der intet.
Hvis jeg lukker IE, sker det samme igen. 3. eller 4. gang kommer den som
regel frem med det den skal. Jeg har prøvet at ændre startside og opdateret
fra IE V.6 til V.7, men det har ikke hjulpet.

Min Safari starter fint hver gang og Outlook Express kører også fint.

Har i nogen ideer til hvad der kan være galt ?

Søren

Fra : Knud Erik

Dato : 08-02-09 12:44

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Min Safari starter fint hver gang og Outlook Express kører også fint.
>
> Har i nogen ideer til hvad der kan være galt ?

Hej
Måske er der noget du kan bruge her
http://www.hcma.dk/tips51to60.htm#no55

Knud Erik