HP 1510
Fra : Joeb

Dato : 08-02-09 22:02

Hej Gruppe - håber det er den rigtige.

Jeg har et mærkeligt problem med min printer - en HP PSC 1510 All in One.
Den vil justere blækpatroner og udskriver en testside hver gang jeg tænder
den.
Jeg har prøvet at tage nye Vista drivere hjem - dog uden resultat.
Er der noget jeg kan gøre? Nogen knapper jeg kan trykke på eller nogle
ændringer i opsætning jeg kan udføre.

Mvh. JL

Fra : CarstenGP \(8381\)

Dato : 09-02-09 00:32

"Joeb" <Joeb@hot.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg har prøvet at tage nye Vista drivere hjem - dog uden resultat.
> Er der noget jeg kan gøre? Nogen knapper jeg kan trykke på eller nogle

Er det ikke et selvjusteringsark, den vil udskrive?
Noget med at du uskriver et mønster, som du lægger i scanneren på den...

Fra : Joeb

Dato : 09-02-09 20:02

"CarstenGP (8381)" <cgp2.nyhederFJERN@DETTEdirekte.org> skrev i meddelelsen
> "Joeb" <Joeb@hot.dk> skrev i meddelelsen

> Er det ikke et selvjusteringsark, den vil udskrive?
> Noget med at du uskriver et mønster, som du lægger i scanneren på den...

Nej, det er et regulært testark, som hvis man lige har installeret en
printer.
Det samme med farvepatronen. Jeg kan forstå at den vil justere efter
isættelsen af nye - men hver gang jeg tænder printeren,??

Mvh. JL

Fra : Bjarne Chr

Dato : 09-02-09 20:22

> [...]
> Det samme med farvepatronen. Jeg kan forstå at den vil justere efter
> isættelsen af nye - men hver gang jeg tænder printeren,??

Den er vel aldrig blevet færdig med justeringen.
Når man har fået testarket skal det lægges op i scanneren
og tryk så på knappen scan.

Bc
I started out with nothing....I still have most of it.