Nero 8 Startsmart virker ikke
Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 08-02-09 15:48

Er der nogen som kan hjælpe, jeg har installeret Nero 8, men jeg kan
ikke åbne startsmart.
Burning rom og expres kan godt åbnes, så ved jeg godt at man bare kan
bruge expres, men det irreterer mig at Startsmart ikke kan åbnes.

Jørgen Rützou

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 08-02-09 23:52

jfrlis@webspeed.dk skrev :

>Er der nogen som kan hjælpe, jeg har installeret Nero 8, men jeg kan
>ikke åbne startsmart.

Du er havnet i den forkerte gruppe, brug i stedet for
news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom eller
news:dk.edb.hardware.drev.dvd, hvor spørgsmål om
brænderprogrammer også hører hjemme.

Det har jo ikke noget med software.mail+news at gøre.
--
Kerim

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 08-02-09 15:58

On 8 Feb., 23:52, Kerim Ellentoft <ke...@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]
> news:dk.edb.hardware.drev.dvd, hvor spørgsmål om
> brænderprogrammer også hører hjemme.
>
> Det har jo ikke noget med software.mail+news at gøre.

Det er jeg ikke enig med dig i, nero brænder program er da i høj grad
et softwareprogram.
Da gruppen her indeholder Internet.software.mail+news, så er jeg
havnet det rigtige sted, så hvis du kan hjælpe så er det fint.
Jørgen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-02-09 00:04

jfrlis@webspeed.dk skrev:

>Da gruppen her indeholder Internet.software.mail+news, så er jeg
>havnet det rigtige sted,

vås
http://www.usenet.dk/fundats/dk.edb.internet.software.mail+news.txt?PHPSESSID=b8ef6041a9a1625f78e8f9290d6d9ff2

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-02-09 03:19

Ivan V. Klattrup skrev:

> http://www.usenet.dk/fundats/dk.edb.internet.software.mail+news.txt?PHPSESSID=b8ef6041a9a1625f78e8f9290d6d9ff2

Vil det sige at det også er den forkerte gruppe, hvis jeg vil spørge
efter en madopskrift?

--
Philip

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-02-09 03:43

Philip Nunnegaard wrote, on 11-02-2009 03:18:
> Vil det sige at det også er den forkerte gruppe, hvis jeg vil spørge
> efter en madopskrift?

Eller tilbud på aktiv ferie i Afghanistan?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-02-09 07:07

Philip Nunnegaard skrev:

>Vil det sige at det også er den forkerte gruppe, hvis jeg vil spørge efter
>en madopskrift?

er det en måde at fortælle mig at serveren er nede på nuværende tidspunkt ?
det var den ikke dengang jeg skrev.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-02-09 08:06

Ivan V. Klattrup wrote, on 11-02-2009 07:07:

> er det en måde at fortælle mig at serveren er nede på nuværende tidspunkt ?
> det var den ikke dengang jeg skrev.

Han forstår vist bare ikke, at spørgsmål om madopskrifter ikke hører
hjemme i mail- og newsgruppen, når nu han selv synes det. Jeg selv
forstår ikke, at spørgsmål om rejser, dyrkning af kartofler og
cykelreparation ikke hører hjemme her, for jeg synes selv, at de passer
helt naturligt her i mail- og newsgruppen.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-02-09 00:07

jfrlis@webspeed.dk skrev:

> Det er jeg ikke enig med dig i, nero brænder program er da i høj grad
> et softwareprogram.

Ja, men det har ikke noget med mail eller news at gøre.

--
Bertel

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 08-02-09 16:06

On 9 Feb., 00:04, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> våshttp://www.usenet.dk/fundats/dk.edb.internet.software.mail+news.txt?P...
>
> --
> Ivan V. Klattruphttp://klattrup.dk

Ja det er noget vås.

Jørgen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 09-02-09 00:13

jfrlis@webspeed.dk skrev:

>Er der nogen som kan hjælpe, jeg har installeret Nero 8, men jeg kan
>ikke åbne startsmart.

Åben en kommandoprompt og skriv format c: og se om ikke det hjælper

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 08-02-09 16:22

On 9 Feb., 00:12, "Ivan V. Klattrup" <ivan.klatt...@gmail.com> wrote:

> Åben en kommandoprompt og skriv format c: og se om ikke det hjælper
>
> --
> Ivan V. Klattruphttp://klattrup.dk

Jeg har prøvet men det hjælper ikke.
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 01:52

On Sun, 8 Feb 2009 15:21:31 -0800 (PST), jfrlis@webspeed.dk wrote:

>Jeg har prøvet men det hjælper ikke.

Så er det nok fordi du ikke har prøvet ihærdigt nok :)

--
Me fail English? That's unpossible.

Fra : N/A

Dato : 09-02-09 10:02

Fra : jfrlis@webspeed.dk

Dato : 09-02-09 01:50

On 9 Feb., 01:52, Lars <..> wrote:

> Så er det nok fordi du ikke har prøvet ihærdigt nok :)
>
> --
> Me fail English? That's unpossible.

Arbejdslederen for fjolser, kom med et seriøst svar hvis dit IQ
tillader dig det, dine gylle indlæg vil fremover ikke blive læst ej
heller besvaret.

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-02-09 10:02

jfrlis@webspeed.dk skrev:
> On 9 Feb., 01:52, Lars <..> wrote:
>
> Arbejdslederen for fjolser, kom med et seriøst svar hvis dit IQ
> tillader dig det, dine gylle indlæg vil fremover ikke blive læst ej
> heller besvaret.

Prøv lige at slappe af.
Du stiller et spørgsmål. Du får et svar.
At du så ikke vil bruge svaret det må jo være dit problem.

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-02-09 12:31

jfrlis@webspeed.dk skrev:

> Arbejdslederen for fjolser, kom med et seriøst svar hvis dit IQ
> tillader dig det, dine gylle indlæg vil fremover ikke blive læst ej
> heller besvaret.

Det lader vi lige stå et øjeblik.

--
Bertel

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-02-09 15:56

jfrlis@webspeed.dk wrote:

> Arbejdslederen for fjolser, kom med et seriøst svar hvis dit IQ

Hvis du vil have et svar du kan bruge, så må du stille dit spørgsmål i
den gruppe hvor det hører hjemme. Ingen arme, ingen kager!

Jesper Poulsen

Fra : N/A

Dato : 09-02-09 10:02