Shoah-fornægtelsen
Fra : Henrik V Blunck

Dato : 07-02-09 22:08

Shoah-fornægtelsen

Der er intet nyt i at mange benægter det historiske faktum at nazisterne
gassede flere millioner jøder. Den slags har historikere kæmpet mod i
årtier. Ganske som alle andre konspirationsteorier så har også dette skabt
store bøger — altsammen skrevet af personager som skal gøre sig
interessant på bekostning af denne hændelse. Den er også ofte kendt under
navnet “Holocaust.”

Senest har en biskop være taget til nåde igen af paven, og fået
reetableret sit embede, også selvom vedkommende har udtalt sig stærkt
antisemitisk. Intet problem for en katolik for de hader, som så mange
andre kristne, det folk som FIK en udvælgelse. Uanset lange forklaringer
og omsvøb er det UMULIGT at komme uden om Skrifternes klokkeklare budskab.

Læs resten her: http://www.blunck.dk/kristendommens_mangler/?p=128

Henrik Blunck - Dianalund
Følger du vores blog? - http://www.blunck.dk/blog
Oversigt over alle blogs - http://xr.com/henrik

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 02:18

"Henrik V Blunck" <henrik@blunck.dk> skrev i en meddelelse
news.uoz2bntfn1el4e@macintosh.local

Du er en stakkel og alle taberes moder, Henrik V Blunck. Det er du et eller
andet sted nok ganske klar over, og du tager ikke fejl.

Er du blevet jøde nu, eller er vi stadigt ude i noget "wannabe"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.

Fra : P.N

Dato : 08-02-09 17:13

> [...]
> store bøger - altsammen skrevet af personager som skal gøre sig
> interessant på bekostning af denne hændelse. Den er også ofte kendt under

Se det er en kendsgerning at en del af de der benægter holocaust gør det for
provokationens skyld. Omvendt så har Jøderne ikke været sene til at komme
med tilsvarende provokationer imod de som de regelmæssigt ydmyger. Jøderne
mener nemlig at de er acceptabelt at skyde gidsler hvis terroristerne
"gemmer sig" bagved Gidslerne.På den baggrund kan jeg ikke se at det skulle
være en forbrydelse at benægte holocaust.

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 08-02-09 19:28

Den 08.02.2009 kl. 17:12 skrev P.N <pn@tdc.dk>:
> [...]
> for provokationens skyld. Omvendt så har Jøderne ikke været sene til at
> komme med tilsvarende provokationer imod de som de regelmæssigt ydmyger.

Som enhver anden påstand der kan rives ud af en sammenhæng så er det ikke
til at afgøre om det du siger er rigtigt da du er tilpas generaliserende
til ikke at være spor præcis...

> Jøderne mener nemlig at de er acceptabelt at skyde gidsler hvis
> terroristerne "gemmer sig" bagved Gidslerne.

Nu er det jo behageligt at være kristen pacifist, for den slags folk, der
intet kender til at stå foran en terrorist, kan sagtens teoretisere om
hvordan der bør handles i den enkelte situation.

Når der er et split-sekund til at reagere er sagen en helt anden, og i dén
forbindelse bør det ikke være helt fremmed for dig, at en terrorist er
ligeglad med de gidsler han tager. I mange tilfælde dør gidslet alligevel,
men normalt slipper terroristen og kan fortsætte sine handlinger.

SÃ¥ helt enkelt sat op er *et* offer vel bedre end gentagelse?

> PÃ¥ den baggrund kan jeg ikke
> se at det skulle være en forbrydelse at benægte holocaust.

Det kan næppe undre nogen. Det var bestemt heller ikke til benefice for
dig, at jeg gav svaret.

Fra : Jens Bruun

Dato : 08-02-09 19:41

"Henrik V Blunck" <henrik@blunck.dk> skrev i en meddelelse
news.uo1plrg3n1el4e@macintosh.local

> Det kan næppe undre nogen. Det var bestemt heller ikke til benefice
> for dig, at jeg gav svaret.

Til hvis benefice var det så, du "gav svaret"?

Har du helt mistet jordforbindelsen, Henrik Vestergaard Blunck? Det har du
da ellers ingen grund til. Du er jo et nul i alle livets normale
sammenhænge. Man skal bare læse dit CV og se lidt billeder fra dit privatliv
for at placere dig i livets store puslespil. Og nej - du er ikke en
hjørnebrik.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s

Fra : kaz

Dato : 09-02-09 09:33

Jens Bruun wrote:
> [...]
> normale sammenhænge. Man skal bare læse dit CV og se lidt billeder
> fra dit privatliv for at placere dig i livets store puslespil. Og nej

Jo jo, det kan han sagtens være, hjørnebrik i hvad? F.x er jeg generalEN i
mit eget kosteskab.

Fra : P.N

Dato : 09-02-09 16:42

> [...]
> og omsvøb er det UMULIGT at komme uden om Skrifternes klokkeklare budskab.

Jamen Henrik hvis jøderne vitterlig er Guds udvalgte folk (hvad jeg stærkt
betvivler) hvorfor endte de så deres liv i gaskamrene??. Sandheden i det her
er at jøderne er et folk med et ufatteligt dårligt karma og jeg betvivler
meget
kraftigt at guds udvalgte folk skulle være de værste af de værste.

Fra : Patruljen

Dato : 11-02-09 09:32

On 10 Feb., 12:23, Cyril Malka <n...@nytestamente.org> wrote:

> På den anden side, jøderne har overlevet egyppterne, de har overlevet
> romerne, de har overlevet grækerne, de har overlevet overfølgelser af de
> kristne i middelalderen, de har overlevet nazismen (mig bekendt har de
> ikke "endt deres liv i gaskamrene, eftersom vi stadig er her og har
> tilmedl vores land), såhe ...

Der findes formentlig endnu egyptere, italienere, grækere mv.
Resten er absurde og meningsløse udsagn, hvor et levende folkeslag
skal sammenlignes med statslige & / eller politiske ideologier -

> For smilebåndet: <http://www.malka.co.il/destroy.jpg>

Jo. Det kan der da godt grines med på -

> --
> Venligst,
>
> Cyril

Ditto -

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 09-02-09 21:42

Den 09.02.2009 kl. 09:32 skrev kaz <kazai@yahoo.de>:

> [...]

Nu var "kaz" så elskværdig at citere dit indlæg.... såeh...
Mon ikke søgemaskinerne var mere relevante for mig end hvad *du* mener?
Jeg kender din holdning. Du kender min.

[...]
> Jo jo, det kan han sagtens være, hjørnebrik i hvad? F.x er jeg generalEN
> i mit eget kosteskab.

Humor og selvironi er en god egenskab og værd at have i både med- og
modgang.

Fra : Henrik V Blunck

Dato : 09-02-09 21:45

Den 09.02.2009 kl. 16:41 skrev P.N <pn@tdc.dk>:
> [...]
> Jamen Henrik hvis jøderne vitterlig er Guds udvalgte folk (hvad jeg
> stærkt betvivler) hvorfor endte de så deres liv i gaskamrene??.

Fordi vi alle har *frit* valg. Nogle vælger godt, andre vælger skidt.
Når andre vælger skidt risikerer det at gå ud over andre.... Er det så
svært?

> Sandheden i det her er at jøderne er et folk med et ufatteligt dårligt
> karma og jeg betvivler meget kraftigt at guds udvalgte folk skulle
> være de værste af de værste.

Nu er Gud så ikke afhængig af hvad hverken du eller jeg mener om den sag.

Udvælgelsen er klar og tydelig, og Pagten evig - uanset om du er enig
eller ej.

Fra : Harald Mossige

Dato : 10-02-09 02:26

Henrik V Blunck skreiv:

> Hvorfor er der lidelse i verden?
>
> Fordi vi alle har *frit* valg. Nogle vælger godt, andre vælger skidt.
> Når andre vælger skidt risikerer det at gå ud over andre.... Er det så
> svært?

Vi er klar over at noen mennesker mangler evnen til å erkjenne egne
feil. For de menneskene er det helt naturlig å oppfatte alle andre
mennesker som "Ã¥rsaken til ont".

HM

Fra : Cyril Malka

Dato : 10-02-09 12:24

In article <op.uo3qltiun1el4e@macintosh.local>,
"Henrik V Blunck" <henrik@blunck.dk> wrote:

> [...]

kristne i middelalderen, de har overlevet nazismen (mig bekendt har de
ikke "endt deres liv i gaskamrene, eftersom vi stadig er her og har

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? => www.nytestamente.org
.... Den, der ikke nyder livet får ingen desssert.