Herning-messe
Fra : Finn

Dato : 07-02-09 21:49

efter at have gennemgået kataloger og guider 2009
med nye og "gamle" mc`ere kom endelig den dag hvor
der var messe. Så kunne vi røre ved maskinerne, men hvis
vi også havde lyst til at sidde på maskinerne, var der et lille
problem. (Jeg så en ung fyr sætte sig på en tung maskine, han kunne
ikke holde balancen og hvis ikke en af tilskuerne havde grebet maskinen,
ville den være væltet - måske have skadet en anden mc eller en tilskuer.)
Vi må jo så gå til vores forhandler og "røre" videre.

En lille kritik at arrangementerne på scenen eller ved andre aktiviteter.
Det var kun de store drenge som stod i første række der kunne
se hvad der foregik.
Måske kunne der være sat nogle "tilskuersæder" eller lignende op så
vi "små" mennesker også kunne se lidt.
Hvorfor blev aktiviteterne ikke vist på storskærmen, det var lidt
mærkeligt at se noget på storskærmen samtidig med at der skete noget
andet lige ved siden af.

Finn vfr800

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-09 13:17

> Måske kunne der være sat nogle "tilskuersæder" eller lignende op så
> vi "små" mennesker også kunne se lidt.

Spis noget mere rugbrød :D

Mvh
Morten