Herning Messe
Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 02:20

Skulle i komme forbi Herning her i weekenden , så har jeg fået en lille
stand , hvor vi viser nogle Dragbikes frem , og div reservedele så som

Turboer - Big Bore sæt 1570 ccm -Lektron Karbonader -og Topstykker der er
pillet lidt ved osv.

Og ikke mindst Kviktank anlæget som er nå ja noget til halsen

www.kvikteam.dk

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 00:25

Tak til alle jer fra gruppen der kom forbi og hilste på , men vi havde dælme
travlt ,hold da hel op , så vi fik simpel hen ikke talt med alle , og svaret
på alle de spørgsmål vedr Dragracing

Mine ben og stemme er som gele , og mon ikke lige det varer et stykke tid
før jeg gider at udstille igen , selv om de har spurgt fra Bella om jeg vil
komme

www.kvikteam.dk

PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 06:16

"PE" <x112kvik4u ( A ) dotcomprik . dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Mine ben og stemme er som gele , og mon ikke lige det varer et stykke tid
> før jeg gider at udstille igen , selv om de har spurgt fra Bella om jeg

Ærligt du ikke kommer til Bella. Vi er nogle stykke i Bird cluppen der mødes
der og skal holde hygge aften bagefter

Hygge PD CBR1100t

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 09-02-09 07:25

PE skrev:
> [...]
> før jeg gider at udstille igen , selv om de har spurgt fra Bella om jeg vil

Selv tak, det var hygsomt at få hilst på

arrr, kom nu!
Det var da en udmærket stand du havde fået banket ned der, og spændende,
og sporten har da ingen skade af lidt opmærksomhed, fruen spurgte da til
nogle detaljer desangående på vej hjem, så det har da gjort lidt indtryk

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Armand

Dato : 09-02-09 15:51

J.C.Kløve skrev:

> arrr, kom nu!
> ........ fruen spurgte da til
> nogle detaljer desangående på vej hjem, så det har da gjort lidt indtryk

Det kan være at det i virkeligheden er sådan en motorcykel hun er ude
efter!?

--
Armand.

Fra : Armand

Dato : 09-02-09 15:54

PE skrev:
> Tak til alle jer fra gruppen der kom forbi og hilste på , men vi havde dælme
> travlt ,hold da hel op , så vi fik simpel hen ikke talt med alle , og svaret
> på alle de spørgsmål vedr Dragracing

Selv tak!
Sjovt at høre pudsige detaljer fra voldtunings-branchen!

> Mine ben og stemme er som gele..

Ditto!
Men dét skyldes DAD i Lillebæltshallen lørdag aften

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-09 18:53

Ja der var nogen , der kikkede en extra gang på nogen anderledes dele end
dem man lige møder på gaden samt MCen opbygning , og flere
blev positive overrasket over hvor meget der blev ændret for at kunne sætte
de tider der bliver kørt med

Men især en gammel gut gjorde intryk på mig , da han kikkede på det
topstykke jeg havde til at ligge , det skal lige siges han var gammel rally
kører (CouperS)
De ventiler er for undersænket , det dur ikke de skal rettes til i vinklen
og fræses til sådan og sådan , Ja det ved vi godt , men at han så det ved
første øjekast , han havde sku styr på Motorer
Vil skyde ham til at være 70 år
Og flere kom med div anderledes tænkene ider , hvorfor gør i kke sådan og
sådan , og så måtte man jo se om man kunne forklare sig ud af det , men fedt
at få respons på det man går og pusler med i fritiden
Men at tage fri 3 dage fra arbejde for at komme til Bella , jeg orker det
simpelhen ikke , og så er det jo nok heller ikke hel gratis , og der er også
lige 8 løb der skal finansieres i år :( og spondsen er ikke på plads :(

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK