Konen skal med
Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 06-02-09 21:26

Hej alle i erfarne mc'ister
Konen vil heldigvis gerne med på ferie for første år i hele sæsonen.
SÅ - hvorledes får jeg hende iklædt på en fornuftig, og ikke for kostbar
måde.
Det ville være åbenbart at bestille fra Louise.de eller lign. MEN så har vi
ikke set/følt på kvalliteten, eller prøvet størrelser.
Vi tager til Herning på søndag, MEN der er jo kun et meget begrænset udvalg.
Nogen der har et godt forslag - fundet et tilbud, der er værd at nævne.
Det skal nævnes at hun INTET har i forvejen, så det drejer sig om hele
udstyrs- sikkerhedspakken.
De bedste hilsener
John

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-02-09 22:44

"John Senius-Jørgensen" <detsomsker@skat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nogen der har et godt forslag - fundet et tilbud, der er værd at nævne.
> Det skal nævnes at hun INTET har i forvejen, så det drejer sig om hele

Hvis I skal spare lidt penge kan I eventuelt lave en dagsudflugt til
Hamborg.. Der er temmelig mange butikker dernede, så udvalget er kæmpe
stort, og priserne synes også ret fornuftige.

Mvh Anders

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 07:44

> [...]
> Hamborg.. Der er temmelig mange butikker dernede, så udvalget er kæmpe
> stort, og priserne synes også ret fornuftige.

Jeg er enig med Hamburg forslaget. Og kig jer godt for dernede. Fx har
Louis en stor biks dernede, men de har også en stor biks for restvarer som
ligger på en anden adressse i Hamburg, og det er HER de gode indkøbt findes

Mvh TP, som MEGET snart skal derned igen

Fra : PMH

Dato : 06-02-09 23:51

> [...]
> Konen vil heldigvis gerne med på ferie for første år i hele sæsonen.
> SÅ - hvorledes får jeg hende iklædt på en fornuftig, og ikke for kostbar

Fornuftig påklædning, ikke for kostbar..
De to ting hænger ikke så godt sammen..
Hvis du sparrer på hendes udstyr, kan det give bagslag i den
sidste ende..
Hvis hun ikke føler sig godt tilpas i tøjet, eller sidder og småfryser,
eller bliver våd indenunder, så har hun mistet lysten til at køre mc.
Så mit råd vil være, køb noget ordentlig til hende med det samme,
det giver en helt anden oplevelse at køre mc når tøjet er perfekt.

> Vi tager til Herning på søndag, MEN der er jo kun et meget begrænset
> udvalg.

Der er jeg så ikke helt enig..
Var i Herning idag fredag, og der er masser af tøj, og gode messe tilbud.

God tur.

PMH

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-02-09 10:38

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> Der er jeg så ikke helt enig..
> Var i Herning idag fredag, og der er masser af tøj, og gode messe
> tilbud.

Hej.

Var i Herning i går, jeg syntes ikke at der var meget ( læs noget !)
mc tøj der overhovedet var interessant at kikke på (ved det smag og
behag )
jeg kikkede primært efter Rukka og REV-IT da det lige pt., er de to
mærker der er interessant for mig, kunne ikke finde nogen af dem :-/

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-02-09 11:17

Dennis Hellan Pedersen skrev:
> [...]
> jeg kikkede primært efter Rukka og REV-IT da det lige pt., er de to
> mærker der er interessant for mig, kunne ikke finde nogen af dem :-/

.... og vi fik ikke udvekslet numre Vi var der også fruen og jeg

"tøj mæssigt" var det primært læder ver var at komme efter og lidt gode
tilbud på støvler (race) - fandt selv at par lækre til 2k, men det endte
med "sutter" til SV'eren, så den har friske såler at træde på når
foråret bryder ud

PS:
Fruen har nu i alt 4 navne til etablering af et
"Frue-MC-kørekort-uge-Kursus"
nå ja og en potentiel kørelærer

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-02-09 12:41

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> PS:
> Fruen har nu i alt 4 navne til etablering af et
> "Frue-MC-kørekort-uge-Kursus"
> nå ja og en potentiel kørelærer

Ja, en skam med de tlf. numre !

Var også primært i Herning for at fruen skulle prøvesidde div.
modeller, hun er ikke serligt vild med den ide at hun jo kan køre lidt
på den gamle R 65 GS når (måske snarere hvis !) hun får kortet.
Og hver gang jeg pegede på noget som _jeg_ syntes var overkommeligt
(økonomisk) blev der bare vrænget på næsen ! næhh-næhh hun blev ved
med at sirkle om den røde BMW F 650 GS der var sænket ovre på BMW
standen ! ikke fordi at det ikke var en fin cykel men 130K for en
begynder cykkel til fruen ...........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 08-02-09 14:15

> [...]
> med at sirkle om den røde BMW F 650 GS der var sænket ovre på BMW
> standen ! ikke fordi at det ikke var en fin cykel men 130K for en

Tjaaa vi kom forbi Kawazaki 2 gange - mindst
Frune vil have en Frø!, og ikke hvilken som helst Frø!
ZZR1400, hvad løber en sådan satan op i??

Jeg prøvede med en 250 ninja, meennn

Mon vi lander på en ER6f?? Hun er ikke afvisende, meeeennn ZZR'en det er
altså sagen ser det ud til .....

205 heste til en begunder =8-\

249.995,- om ikke andet vil det da holde hende væk fra den

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-02-09 14:27

J.C.Kløve skrev:

> [...]
> altså sagen ser det ud til .....
>
> 205 heste til en begunder =8-\
>
> 249.995,- om ikke andet vil det da holde hende væk fra den

Pyha, jeg begyndte at få nervøse trækninger her!
Ellers ville det da have været en dyr men dejlig (- for hende!) måde at
blive slået ihjel på!
Og selvfølgelig knapt så smart for resten af familien.

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 08-02-09 23:43

> Jeg prøvede med en 250 ninja, meennn

Jep, der var jeg også, meeennn som du selv siger så blev der rynket
lidt på næsen !

Suzuki GS 500 og GS 500 F var vi også inde over, lidt det samme rynken
på næsen !

Suzuki GSF 650A .... sidde højde ok, men måske for tung ?

Jahhh...........hvad skal man gøre, jeg kan i hvert fald godt mærke at
den gamle R 65 GS sikkert får et kort liv i vores gemakker

Vi må kikke efter noget brugt, har foreslået

Honda CBF 500 A
BMW F 650 CS Scarver

Men vi får se .........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 09-02-09 07:22

> [...]
> den gamle R 65 GS sikkert får et kort liv i vores gemakker
>
> Vi må kikke efter noget brugt, har foreslået

i et hjørne ved MCTC standen faldt hun over en CBR600 PC35 den faldt
også i hendes smag, det _kunne_ måske være et bud på nr.2 efter en brugt
kåbeløs de første år eller 2.

men Alt i alt en udmærket dag, og en udmærket udstilling
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : jens s

Dato : 07-02-09 16:05

> [...]
>prøvet størrelser.
>Vi tager til Herning på søndag, MEN
>der er jo kun et meget begrænset udvalg.

husk lige at tænke på hvor langt du evt. har til hamborg.
antal km (benzin/diesel) + 1 dagsrejse + evt. forplejning
det kunne måske svarer sig at købe lokalt, hvis du evt. finder nogle
mangler/fejl på tøjet, og ikke skal kører/sende tøjet til hamborg
igen.
forhandlerne plejer også at skifte kollektion ud , så det kunn jo
tænkes der
var noget brugbart. det behøver vel ikke at være sidste nye farver.
og ja, der er flere importører af tøj i herning denne weekend.
var der selv igår.
jens

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 07-02-09 09:52

On 6 Feb., 21:25, "John Senius-Jørgensen" <detsoms...@skat.dk> wrote:
> [...]
> Nogen der har et godt forslag - fundet et tilbud, der er værd at nævne.
> Det skal nævnes at hun INTET har i forvejen, så det drejer sig om hele

T-hansen sælger ganske udemærket tøj,

Fra : anonym

Dato : 07-02-09 18:03

Jesper Pedersen skrev:

> T-hansen sælger ganske udemærket tøj,

heps.

Find noget der er til at holde ud at have på og kig så stille og roligt
efter en langtids løsning hvis det bliver aktuelt.
Trælst at bruge tusinder på supertøjet og så 3 mdr senere finde det man
gerne vil ha... :P

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-02-09 12:23

John Senius-Jørgensen wrote:
> Hej alle i erfarne mc'ister
> Konen vil heldigvis gerne med på ferie for første år i hele sæsonen.
> SÅ - hvorledes får jeg hende iklædt på en fornuftig, og ikke for
> kostbar måde.

Hvis det kun er en engangsforeteelse så prøv at låne dig frem.

/jim

Fra : Jim Andersen

Dato : 13-02-09 09:59

John Senius-Jørgensen wrote:
> Konen vil heldigvis gerne med på ferie for første år i hele sæsonen.

http://www.rent-mc-outfik.dk/

/jim

Fra : Torben Scheel

Dato : 13-02-09 11:55