Windowsmail - sikkerhed
Fra : Blue-Jay

Dato : 06-02-09 19:58

Hej
Er der nogen herinde der ved om man kan "lukke" ned for sikkerheden/fjerne
den i Windowsmail ?
Appletter har aldrig kunne lade sig gøre at åbne i en mail !
Efter den sidste opdatering ( SP1 ) er der mange mail der får windowsmail
til at lukke ned !
Jeg har prøvet at fjerne denne men jeg får ikke lov !
Mvh
Blue-Jay

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-02-09 16:35

Blue-Jay wrote:

> Efter den sidste opdatering ( SP1 ) er der mange mail der får windowsmail
> til at lukke ned !

Ville det ikke være mere elegant med en mailklient der ikke lider under
sådanne ugennemtænkte skavanker?

Jesper Poulsen

Fra : Blue-Jay

Dato : 08-02-09 17:28

Ville det ikke være mere elegant med en mailklient der ikke lider under
sådanne ugennemtænkte skavanker?

Mvh
Jesper Poulsen

Det ville det helt sikkert !
Men det skal være en mailklient der kan "håndtere" stats/stationery !
sende og modtage vedhæftede filer og hvor man kan modtage mail fra op til 5
mailadresser

Mvh
Blue-Jay

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 08-02-09 22:41

Blue-Jay wrote:

> Men det skal være en mailklient der kan "håndtere" stats/stationery !
> sende og modtage vedhæftede filer og hvor man kan modtage mail fra op til 5
> mailadresser

Kan de fleste ikke det?

Stats/stationary ved jeg ikke hvad er, men resten kan Thunderbird feks.
nemt klare. Desuden er der addons til Thunderbird, så den kan bringes
til at kunne endnu mere. Jeg kan slet ikke undvære programmet

Jesper Poulsen

Fra : Blue-Jay

Dato : 09-02-09 20:36

> [...]
> nemt klare. Desuden er der addons til Thunderbird, så den kan bringes
> til at kunne endnu mere. Jeg kan slet ikke undvære programmet

Stats/stationery er en email med billeder og lyd der skal samles i en mail
når den modtages
Tusinde tak for svar
Jeg kikker lidt på Thunderbird
Blue-Jay

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 09-02-09 21:35

Blue-Jay wrote:

> Stats/stationery er en email med billeder og lyd der skal samles i en mail
> når den modtages

Det er funktionalitet der ikke hører hjemme i email.

Jesper Poulsen