Mens vi venter på foråret..
Fra : Ulvir

Dato : 06-02-09 00:05

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 06-02-09 08:21

Han er syg i potten !...........

--
Mvh.
Dennis Pedersen.
91' BMW R 65 GS
99' BMW R 1150 GS

Fra : Armand

Dato : 06-02-09 15:45

Ulvir skrev:
> http://www.maniacworld.com/Record-New-Years-Eve-Jump.html

S H I T !!!!

--
Armand.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-02-09 14:33

Ulvir skrev:
> http://www.maniacworld.com/Record-New-Years-Eve-Jump.html

Altsååååååh...een ting er at hoppe OP....men også NED igen???? O_o
Som en af mine venners knejt ville sige det:
Årrrrrrrrh HVAAAAD...orn'ligt sygt hop der, mand! Respeeeeeekt der,
mand!

Venlig hilsen

Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 09-02-09 12:20

Aragorn Elessar wrote:

> Altsååååååh...een ting er at hoppe OP....men også NED igen????

Da jeg så klippet sad jeg også og tænkte, "flot hoppet op. Og så ud til
kanten og vinke. Og så knækker koblingskablet....."

/jim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-02-09 12:41

Jim Andersen skrev:

> Da jeg så klippet sad jeg også og tænkte, "flot hoppet op. Og så ud
> til kanten og vinke. Og så knækker koblingskablet....."

Gyyyys!

En dag går det sq galt... :-/
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-02-09 15:15

Hans Paulin (6310) skrev:

> Gyyyys!
>
> En dag går det sq galt... :-/

Hvilket er grunden til at sådanne stunts planlægges og trænes ned til de
mest sindssyge detaljer. Og alligevel kan det (selvfølgelig) gå galt.
Men dybt imponerende er det.

Mvh Aragorn - som nærmest har abonnement til skadestuen ved almindelig
livsførelse. Så jeg skal sgutte nyde nowet!

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-02-09 00:15

Aragorn Elessar skrev:

> dybt imponerende er det.

Gad vide hvad han har fået for'et?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ulvir

Dato : 10-02-09 00:39

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev i meddelelsen

> Gad vide hvad han har fået for'et?

Han fik et knus af sin kæreste..

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-02-09 00:41

Ulvir skrev:

> Han fik et knus af sin kæreste..

Jeg er bange for at det ikke var nok for mig!

(Selvom hun så sød ud )
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-02-09 15:54

Hans Paulin (6310) skrev:

> Jeg er bange for at det ikke var nok for mig!
>
> (Selvom hun så sød ud )

Meget blond, meget ung og meget sød.

Mvh Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Armand

Dato : 10-02-09 23:46

Aragorn Elessar skrev:

> Meget blond, meget ung og meget sød.

Men også lidt utryg!

--
Armand.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-02-09 00:05

Armand skrev:

> Men også lidt utryg!

Hun skal ud og skifte trusser!
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-02-09 12:10

Hans Paulin (6310) wrote:

> Hun skal ud og skifte trusser!

Tror du ligefrem hun bliver SÅ glad når han laver stunts?

/jim

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 11-02-09 12:37

Jim Andersen skrev:

> Tror du ligefrem hun bliver SÅ glad når han laver stunts?

....eller forskrækket
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 10-02-09 15:53

Hans Paulin (6310) skrev:

> Gad vide hvad han har fået for'et?

Forhåbentlig en rigtig forbandet god livsforsikring hos Lloyd's, og en
helvedes masse penge oven i!

Mvh Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-02-09 15:11

Jim Andersen skrev:

> Da jeg så klippet sad jeg også og tænkte, "flot hoppet op. Og så ud til
> kanten og vinke. Og så knækker koblingskablet....."
>
> /jim

Det må du sgu ikke engang sige for sjov! O_o
En ting er at planlægge og udføre sådan et stunt frivilligt, en anden
ting er - ganske ufrivilligt - at opdage, at tyngdekraften *stadig*
virker! *ralle*

Mvh Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk

Fra : Armand

Dato : 09-02-09 16:08

Jim Andersen skrev:

> Da jeg så klippet sad jeg også og tænkte, "flot hoppet op. Og så ud til
> kanten og vinke. Og så knækker koblingskablet....."

Fruen i huset var forskrækket over netop dén handling: Hun turde end
ikke kravle så tæt på kanten, som hán kører!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-02-09 12:43

Aragorn Elessar wrote:

> Altsååååååh...een ting er at hoppe OP....men også NED igen???? O_o

Man må ikke medbringe MC'er i elevatorer - da slet ikke i Vegas

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 09-02-09 15:09

Torben Scheel skrev:

> Man må ikke medbringe MC'er i elevatorer - da slet ikke i Vegas

Der ER sgu da også så skide sarte, de amerikanere! ;oD

Mvh Aragorn.

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk