Windows ME / Canon LBP-8 mark III ?
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 28-07-01 07:00

På mit arbejde har vi købt ny PC - Compaq Presario 5W V 275 med Windows
ME - men vi kan ikke få vores gode gamle printer Canon LBP-8 til at
udskrive.
Printerens tidligere "arbejdsplads" var med en Olivetti XANA 53/150 med
Windows 95. Aldrig nogen problemer.
Med den nye maskine var der en driver til printeren, men opsætning m.v.
er ikke som på den gamle.
En bekendt, der er bedre til PC end jeg er, kunne få printeren til at
udskrive over DOS, men ikke over de alimindelige programmer.
På Canons hjemmeside er der ikke drivere til så gamle printere.

Kan nogen hjælpe - på forhånd tak.

Michael C.

P.S. Jeg er privat Mac-bruger, så min PC-viden er noget begrænset.

Fra : John Gehrcke

Dato : 28-07-01 09:33

Jeg har selv en Canon LBP-8 mark III R
og jeg bruger kun den driver der er i Windows .
Jeg har haft den instaleret i både 98 og ME og 2000 .
Den er fuld understøttet i Win ME .

Venlig hilsen
John Gehrcke
Jgehrcke@post6.tele.dk

"Michael Corfitsen" <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 02-08-01 17:00

Tak for svar.

Det virker altså ikke hos mig. Har du nogen forslag til fejlløsning?

mvh

Michael C.