Den nye Triumph kom forbi klubben.
Fra : Glavind

Dato : 05-02-09 23:06

Hejsa.
Så kom den længe ventede dag, hvod vi kunne se og røre den nye Triumph
Thunderbird. En lille forpremiære før udstillingen i Herning.
Der blev siddet, kigget og rørt ved den "lille" nye.
Billeder kan ses på klubbens hjemmeside: http://www.mc-neptun.dk/index.htm

Mvh
Glavind

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-09 00:09

"Glavind" <glavind@j-glavind.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Der blev siddet, kigget og rørt ved den "lille" nye.
> Billeder kan ses på klubbens hjemmeside:

Hvor meget koster den?

Fra : Glavind

Dato : 06-02-09 20:49

Ulvir skrev:

> Hvor meget koster den?

I.flg. Vagn kommer den til at koste 300000kr.
Og lige en smertelig sidebemærkning. Den udstillede model har stel nr.
"SALES". Den vil ikke blive solgt, men derimod knust, destrueret. Det
kan man da ikke. Jeg bød straks 100000kr. Jeg har en Thunderbird, godt
nok fra 1996. Men det er der vel ingen som opdager

Mvh
Glavind

Fra : Benjamin

Dato : 06-02-09 06:46

On 6 Feb., 00:08, "Ulvir" <bonzodoo...@hotmail.com> wrote:

> Hvor meget koster den?

Fra MC Guiden 2009 der lige er dumpet ind ad brevsprækken:

"I Danmark lander tordenfuglen i juli måned, og priser lander nok et
sted mellem 240-280.000 kr.

Vh Benjamin

Fra : Ulvir

Dato : 06-02-09 16:45

"Benjamin" <skateyoung@yahoo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Fra MC Guiden 2009 der lige er dumpet ind ad brevsprækken:

"I Danmark lander tordenfuglen i juli måned, og priser lander nok et

Billigt! Så vil jeg ha' to!

Min guide er også lige kommet- mange rare cykler deri..