Ny Cykel
Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 22:32

Så skal der hentes ny(ere) cykel i morgen.
Nu har min Bandit 600 fra 98 tjent mig siden 2000 så det er jo ikke noget
jeg gør hver dag(det er dog min 7. mc)
Ny erhvervelsen er en GSX1400 fra 04 fuldstændig original, så der er sgu
dømt morfar.
Ringede lidt runt og hørte til forsikrings priser i dag, det blev top dk der
vandt, de har ellers aldrig kunnet give mig den bedste pris før. 3700 for
kasko med 9mdrs kørsel det er vel ok?

Så nu må det godt blive forår, så jeg kan blive hånet lidt for ikke at kan
følge med omkring hjørnerne på færgen ;)

Mvh Ove

Fra : dots

Dato : 05-02-09 22:41

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

Tillykke med dyret

> Så nu må det godt blive forår, så jeg kan blive hånet lidt for ikke at kan
> følge med omkring hjørnerne på færgen ;)

Det kan du bide dig selv i en vis del på !!!

Hilsen
Dorte
Nyligt døbt Roadkill, det gør stadig ondt....
Men med en Honda der altid kan stoppes ind på en ellers stopfyldt færge.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 23:04

> Tillykke med dyret

Tak

> Det kan du bide dig selv i en vis del på !!!

Nej det tror jeg sgu ikke jeg kan;)
Gymnastik har aldrig hørt ind under mine største talenter

Fra : Armand

Dato : 05-02-09 22:44

Ove skrev:
> [...]
> der vandt, de har ellers aldrig kunnet give mig den bedste pris før.
> 3700 for kasko med 9mdrs kørsel det er vel ok?

Og du hár sammenlignet de andre i forhold til samme ni-måneders kørsel?

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 22:56

> Og du hár sammenlignet de andre i forhold til samme ni-måneders kørsel?
>
> --
> Armand

Ja både Thisted amt og trekroner gav tilbud på 8mdrs kørsel??
Nu er November pludselig blevet vinter
Trekroner hvor jeg pt. giver ca 2900 kr for banditten vil have knap 5000kr
for 8mdr for færgen
Top dk derimod vil have 4100kr for Banditten og 3700kr for færgen

Ove som egentlig havde regnet med at Banditten skulle skiftes med et eller
andet på maks 170kg ;)

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 06-02-09 00:11

Ove skrev:

> [...]
> 5000kr for 8mdr for færgen
> Top dk derimod vil have 4100kr for Banditten og 3700kr for færgen

Jeg har nu været varm på en 8 mdr.'s forsikring, men det er november de
vil have ud - og det er skutte der vejret plejer at drille, det er mere
marts der kan være et problem, IMO, men den vil de ikke "sælge"

og..tillykke med nyerhvervelsen
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-02-09 04:21

> Så nu må det godt blive forår, så jeg kan blive hånet lidt for ikke at kan
> følge med omkring hjørnerne på færgen ;)

måske, men så kan du da komme hurigt efter dem, når du er ude.
Du skal bare på et mestersvingerkursus med den 1400 så kan du sgu godt følge
med nogle af racerdrengene
Tillykke med den, sgu en flot maskine synes jeg.

Thomas Jensen
Kawasaki ZRX1200S
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Knud Dam

Dato : 06-02-09 19:00

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Så nu må det godt blive forår, så jeg kan blive hånet lidt for ikke at kan
> følge med omkring hjørnerne på færgen ;)

Stort tillykke !

Den er sikkert kanon til wheelies ...

; - )

KD

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 21:09

> Stort tillykke !
>
> Den er sikkert kanon til wheelies ...
>
> ; - )
>
> KD

Tak
Det tror jeg måske jeg ved mere om, om et par måneder ;)
I dag skulle man ihvertfald være lidt varsom med gassen i 3. det var sjoov
he he