MS Windows
briani 27239
Simpelt macro program?
Fra : Morten

Dato : 05-02-09 16:33

Hej

Jeg skal bruge et simpelt macro program til windows - så småt som muligt,
det eneste det skal er at sende ALT+TAB med et vist tidsinterval (2 min.
mellemrum eller lignende) .. nogen ideer?

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 20:01

http://danish.hot-keyboard.com/

Fra : Rado

Dato : 06-02-09 02:12

On Thu, 5 Feb 2009 16:33:27 +0100, "Morten"
<REMOVE_post@simonsen.mail.dk> wrote:

>Jeg skal bruge et simpelt macro program til windows - så småt som muligt,
>det eneste det skal er at sende ALT+TAB med et vist tidsinterval (2 min.
>mellemrum eller lignende) .. nogen ideer?

Jeg har et sådant liggende jeg eksperimenterede med engang, dog
indstillet til andre taster men det kan let modificeres til ALT+TAB.
Det kræver at.NET 2.0 er installeret, men det har de fleste vist
efterhånden. Er kun testet under XP, ved ikke hvordan det kører under
Vista.

Har lagt en modiciferet version op til download her, hvis du vil prøve
det:

http://taosoft.dk/freeware/keytrigger/KeyTrigger080.zip

--
Rado

All the answers are already within us.
It's finding the corresponding questions
that's so darned difficult.
- Swami Beyondananda

Fra : Rado

Dato : 06-02-09 04:33

On Fri, 06 Feb 2009 02:11:48 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Har lagt en modiciferet version op til download her, hvis du vil prøve
>det:
>
>http://taosoft.dk/freeware/keytrigger/KeyTrigger080.zip

Har lige opdateret den, lægger nu en ikon i tray ved "Start", så
trigger den ikke sig selv. Et klik på ikonen og programmet kommer frem
igen, i stoppet tilstand.

http://taosoft.dk/freeware/keytrigger/KeyTrigger_alt&tab.zip

Fra : Morten

Dato : 06-02-09 13:23

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

> Har lige opdateret den, lægger nu en ikon i tray ved "Start", så
> trigger den ikke sig selv. Et klik på ikonen og programmet kommer frem
> igen, i stoppet tilstand.

Helt perfekt, det var lige hvad jeg sku' bruge ...