MS Windows
briani 27239
Hvad er Process Kill Utility?
Fra : Mogens

Dato : 04-02-09 22:28

Min XP SP3 er begyndt at komme med et pop up vindue hver gang jeg booter.
Teksten er "Microsoft Process Kill Utility har fundet en fejl og afsluttes"

Hvad er det lige den vil fortælle mig?

Mogens

Fra : Peter

Dato : 06-02-09 03:19

On 4 Feb., 22:27, "Mogens" <dsf...@sdfsdf.dk> wrote:
> [...]
> Teksten er "Microsoft Process Kill Utility har fundet en fejl og afsluttes"

Hej Mogens

Jeg har ikke noget svar til dig, men kan fortælle at du er ikke den
eneste der har problemet. Jeg får også den meddelse.. Jeg har søgt
flere steder på nettet for at finde en løsning, men har ikke kunnet
fundet noget der kunne afhjælpe fejlen. Ej heller på microsoft.dk
eller .com står der noget om problemet. Men jeg håber at løsningen
ligger lige fremme..

Mvh

Peter

Fra : troels.dude@gmail.co~

Dato : 28-02-09 10:10

Jeg sidder selv med samme problem. Det er i forbindelse med, at jeg
har købt et nyt WLAN kort til min stationære og har installeret
driveren dertil. Der er en process, WlanCUGina som også har lavet om
på hvordan jeg logger på mit windows (fra det gamle xp blå skærm med
logoer, til den måde man logger på i xp -pro). Jeg tror det har noget
at gøre med, at WLANCUGINA er i konflikt med windows's egen GINA fil,
som også styrer noget med lan og netadgang. men jeg har bare fået en
løsning frem, hvor jeg afslutter det utillty der wlan-kortet selv vil
bruge, og siger, at windows skal styrer mit trådløse internet.

Fra : mp

Dato : 02-03-09 11:35

Okay...

Make sense. Har godt nok skiftet Trådløst netkort...
Det må prøves.

Mogens

Fra : Mogens

Dato : 02-03-09 20:34

> [...]
> løsning frem, hvor jeg afslutter det utillty der wlan-kortet selv vil
> bruge, og siger, at windows skal styrer mit trådløse internet.

Efter at have afinstalleret softwaren til det trådløse netkort forsvandt
fejlen.

Nu skal jeg så bare have windows til at finde kortet.

Mogens