Prøver at sende modtagerkvittering fra luk~
Fra : Nielsen

Dato : 04-02-09 19:36

Hejsa NG

Nu må i prøve at hjælpe mig.
Jeg fik en mail hvor afsender beder om modtager kvittering,som jeg klikker
O.K. til.
Men fik ikke set at det var sendt til en konto som jeg kun kan modtage på,
ikke sende.
Hver gang jeg går ind i Outlook, kommer der fejlmelding at den ikke kan
sende.
Jeg har prøvet at slette kontoen, men den kommer alligevel.
Hvad gør jeg nu.

JaN

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-02-09 19:52

Nielsen wrote, on 04-02-2009 19:35:
> [...]
> sende.
> Jeg har prøvet at slette kontoen, men den kommer alligevel.

Hvis Outlook håndterer den som enhver anden mail, som skal sendes, så
ligger den nu i udbakken. Derfra kan du enten slette mailen eller åbne
den, og sende den fra en anden konto.

Fra : Nielsen

Dato : 04-02-09 20:09

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvis Outlook håndterer den som enhver anden mail, som skal sendes, så
> ligger den nu i udbakken. Derfra kan du enten slette mailen eller åbne
> den, og sende den fra en anden konto.

Det er det som er problemet.
Man kan ikke se kvitteringen nogen steder, kun at den prøver at sende.
Den ligger ikke i udbakke, og kommer ikke i sendt post.

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-02-09 20:23

Nielsen wrote, on 04-02-2009 20:09:
> "Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er det som er problemet.
> Man kan ikke se kvitteringen nogen steder, kun at den prøver at sende.
> Den ligger ikke i udbakke, og kommer ikke i sendt post.

Så ret den konto, som den prøver at sende på. Kontoen skal ændres sådan,
at der stadig hentes fra den nuværende mailboks, men afsendelse skal ske
via en anden SMTP-server, dvs. alle oplysninger for udgående post
kopieres fra en anden konto, som der kan sendes fra.