[Reklame] DMC-kursus.dk er åbnet for
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-02-09 21:59

Puha.

Med godt en måneds forsinkelse kan jeg nu endelig erklære tilmeldingen
til DMC's Bronze & Guld kurser for åbnet.

Der er i år en del færre Bronze kurser end sidste år pga færre
instruktører

Da flere klubber samtidig har været ude og booke deciderede
klub-kurser, vil der nok blive en del rift om pladserne :-|

Til gengæld er dmc-kursus i år trådt ind i det 21. århundrede og kan
tilbyde at man kan betale for kurserne online med dankortbetaling

Tilmelding foregår som tidligere på http://www.dmc-kursus.dk/

På DMC's vegne,

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Steen Gruby

Dato : 03-02-09 22:06

On Tue, 03 Feb 2009 21:59:28 +0100, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@harrekilde.dk> wrote:

Hej Kai.

>Til gengæld er dmc-kursus i år trådt ind i det 21. århundrede og kan
>tilbyde at man kan betale for kurserne online med dankortbetaling

Du er fa'me seg - Godt gået.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Jørgen Gerdorf

Dato : 04-02-09 11:31

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@harrekilde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
> Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Og se så at komme af sted på de Bronze- og Guldkurser.
Var selv på begge typer kurser i 2008 - og hvad det har betydet for mine
MC-færdigheder (ikke mindst de sikkerhedsmæssige) kan ikke beskrives.
Hvis I kender er ny, men ældre og lidt/meget "rusten" MC-kører, så pres ham
til at ta' mindst Bronzekurset. Det vil både han, hans medtrafikanter og
hans familie ha' uvurderlig gavn af.

Med venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
Honda CX500
May the multitude of Wheels in your Head always control the two Wheels
between your Legs

Fra : Dennis Hansen

Dato : 04-02-09 13:41

Kai Harrekilde-Petersen skrev Den. 03-02-2009 21:59:
Hej Kai,

> Tilmelding foregår som tidligere på http://www.dmc-kursus.dk/
>
> På DMC's vegne,
>

> Kai

Godt at se du er på banen igen i år!

Mangler du ikke at linke til et javascript på denne side?
http://www.dmc-kursus.dk/?page=1.2
(Instruktørliste)
Der er ikke noget der virker på den side.

Dennis Hansen
Linux user #270441 http://counter.li.org
K Desktop Environment - http://www.kde.org

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-02-09 22:36

Dennis Hansen <notme@blah.invalid> writes:

> [...]
> http://www.dmc-kursus.dk/?page=1.2
> (Instruktørliste)
> Der er ikke noget der virker på den side.

Det som skal vise instruktørbillederne? Jojo, det mangler. Men det
gør billederne også :-|

Fjerner lige de døde Billede links.

Kai

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 21:40

hvorfor kan man ikke melde sig til det første sorø bronze? der står max
deltagelse = 0..

but why?

Mvh
Morten

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-02-09 22:34

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> writes:

> hvorfor kan man ikke melde sig til det første sorø bronze? der står max
> deltagelse = 0..
>
> but why?

Det er fuldbooket af to klubber
Det burde vel stå som Klub-kursus ligesom 02B og 05B, men det er jo
ikke én klub som har booket det...

Kai

Fra : Ukendt

Dato : 06-02-09 00:26

> Det er fuldbooket af to klubber
> Det burde vel stå som Klub-kursus ligesom 02B og 05B, men det er jo
> ikke én klub som har booket det...

Fedt lige at blokere på hele sjælland.. crap..

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-02-09 00:50

> Fedt lige at blokere på hele sjælland.. crap..

Ja det er en lidt skidt fordeling, men vi kan jo ikke bestemme hvilke
klubber som henvender sig til os :-/

Vi kunne sikkert fylde et kursus mere på Tune i August, men det kniber
med at have instruktørerne til det.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Søren Larsen

Dato : 06-02-09 11:02

"Morten Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Fedt lige at blokere på hele sjælland.. crap..
Øhh...Tune er da også på Sjælland og der er stadig plads 20.-21. juni

/Søren

Fra : Armand

Dato : 06-02-09 15:46

Morten Juel skrev:

> Fedt lige at blokere på hele sjælland.. crap..

Bæltskrækker(tm)!!! :-|

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 11:52

> Bæltskrækker(tm)!!! :-|
>
> --
> Armand.

Ja jeg gider sq ikke piske over den 2 dage i træk..

Fra : Armand

Dato : 07-02-09 12:24

Morten Juel skrev:

> Ja jeg gider sq ikke piske over den 2 dage i træk..

Der plejer da at være arrangeret overnatning i forbindelse med :-/
Fælleskabet lørdag aften er faktisk en af de bedre ting ved et
DMC-kursus, hvis du spørger mig! Eleverne plejer at være et bredt
spektrum af motorcyklister, som gennem kurset rasles grundigt sammen af
de fælles strabadser, hvorved at tungen er meget løs om aftenen!

--
Armand.

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-02-09 16:27

On Sat, 07 Feb 2009 12:24:26 +0100, Armand <armand@mc-chaufforerne.dk>
wrote:

Hej Armand.

> [...]
>spektrum af motorcyklister, som gennem kurset rasles grundigt sammen af
>de fælles strabadser, hvorved at tungen er meget løs om aftenen!

Og det er jeg så helt enig i.
Et DMC Broncekursus ville være at betragte som ambuteret uden den
aktivitet - Det hedder vist "kultur"

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Disc

Dato : 07-02-09 19:18

"Steen Gruby" <oz9zi@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> wrote:
>
> Og det er jeg så helt enig i.
> Et DMC Broncekursus ville være at betragte som ambuteret uden den

Nu var du jo også på det beste overnatningssted, da du var på kursus

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Steen Gruby

Dato : 07-02-09 19:22

On Sat, 7 Feb 2009 19:17:37 +0100, "Flemming Disc"
<virkerikke@discteknik.dk> wrote:

Hej Flemming.

>Nu var du jo også på det beste overnatningssted, da du var på kursus

Efter det kursus skrev jeg følgende til DMC:
"Hvis der er nogen der har avationer mod MC klubber vil jeg anbefale
et besøg hos Maribo MC".
Den udtalelse vil jeg til en hver tid fastholde

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Flemming Disc

Dato : 09-02-09 09:54

> [...]
> et besøg hos Maribo MC".
> Den udtalelse vil jeg til en hver tid fastholde

Det kan jeg godt huske og du er bestemt også velkommen igen.

--

Venlig hilsen
Flemming Disc

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-09 16:46

On Sat, 07 Feb 2009 12:24:26 +0100, Armand wrote:

> Der plejer da at være arrangeret overnatning i forbindelse med :-/
> Fælleskabet lørdag aften er faktisk en af de bedre ting ved et
> DMC-kursus,

Og den egentlige grund til jeg har valgt det nordjyske Randers alternativ
fra hele to gange.

Den efterfølgende hygge er bare et must.

Orla Pedersen
http://home20.inet.tele.dk/tfv/mc
12-6-08

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 06-02-09 21:10

> Fedt lige at blokere på hele sjælland.. crap..

OK, her er noget at glæde dig over ... Randers kurset 2-3. maj er lige
blevet blokeret af en jysk klub

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)
Yamaha YZF-R6 '08 (blå el. sort) http://dfmc.dk/?id=29
Yamaha YZF-R6 '01 (hvid) - TIL SALG

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 04-02-09 22:44

> [...]
>
> Til gengæld er dmc-kursus i år trådt ind i det 21. århundrede og kan
> tilbyde at man kan betale for kurserne online med dankortbetaling

Godt gået - applaus herfra

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld