Prøver lige igen...Honda BB XX
Fra : Ralph Køster

Dato : 03-02-09 00:18

Hvor køber i styling og parts til jeres blackbird?

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 06:24

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i meddelelsen
> Hvor køber i styling og parts til jeres blackbird?
>
> Ralph.

Hej Ralph

Bird clubben har på deres hjemmeside link til en del steder.

Hygge PD CBR1100t og selvfølgelig medlem af clubben.

Fra : Anne Mette Vestergaa~

Dato : 03-02-09 15:46

http://www.jaws-motorcycles.co.uk/bird.htm

Fra : Ralph Køster

Dato : 04-02-09 21:28

Syntes bare den siide er ret uoverskuelig... Dårlige produktbilleder.
Og så virker de dyre. 1280 dollar for et sæt Armstrong skiver. Hmm.....

Ralph.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-02-09 22:46

"Ralph Køster" <Get@some.now> writes:

> Syntes bare den siide er ret uoverskuelig... Dårlige produktbilleder.
> Og så virker de dyre. 1280 dollar for et sæt Armstrong skiver. Hmm.....

Hvis det er skiver du er ude efter, så har disse nogle ret fancy nogen:
http://www.rotorrevolution.com/

De leverer ikke til XX'en (endnu) men hvis skiverne er identisk med
CBR600/1000 er der en god chance. Ellers - mail og spørg :)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 06:34

> Syntes bare den siide er ret uoverskuelig... Dårlige produktbilleder.
> Og så virker de dyre. 1280 dollar for et sæt Armstrong skiver. Hmm.....
>
> Ralph.

Hej Ralph
Jeg prøvede lige hurtig at " købe " de skiver. Synes at der står 615 dollar
for et komplet sæt til for og bag.
Hygge PD CBR1100t med Mortomarster skiver.

Fra : Ralph Køster

Dato : 05-02-09 13:35

ull set of discs og "to world"....1840 dollar.

Prøvede selv igen

Ralph.