Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 04-02-09 14:31

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
news:49896cd9$0$15890$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Ny firmaware er altid godt.

Fuck det var også på tide.. Skide irriterende at tidszonen drillede, når jeg
var i Mananenludulu :-/

Anders

:D

Fra : KsK

Dato : 05-02-09 19:48

"Flerbrugerkonto" <ingenm@il.dk> skrev i meddelelsen

> "J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse

> Fuck det var også på tide.. Skide irriterende at tidszonen drillede, når
> jeg var i Mananenludulu :-/

ej der hvad også lidt med under belysning ved 105/2.8

KsK

Fra : Bo Bjerre

Dato : 05-02-09 20:23

J wrote:

> Ny firmaware er altid godt.

Altid og altid... Jeg husker sidst, jeg opgraderede. En fejl ved hurtige
sekvenser i forbindelse med skrivning på CF-kortet.

Denne gang venter jeg lige et par uger, og læser, hvad andre siger.
Trods alt virker kameraet jo som det er. Jeg har ingen problemer med de
staveflej, de har rettet, og de omtalte objektiver finde ikke i min samling.

Tilbage er at AF er blevet forbedret ved svagt lys. Og jeg bruger for
det meste manuelle objektiver.

-så det haster ikke, men tak for tippet,

Bo //

Fra : KsK

Dato : 05-02-09 21:11

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> meste manuelle objektiver.
>
> -så det haster ikke, men tak for tippet,
nej du er en klog mand Bo du er også en besidde Ingenør ikk
gi jeg hade den tålmodighed .. kan husk en opdatering på d70 som også lavet
kruk i det hele og det tog et måden gør de fik det rette
de tilbage kaldt den dage efter jeg fik opdatere mit D70 Grin

jeg ha en nikon vr 105/2,8 men synes ikke jeg opleve nogle problemer

KsK

Fra : J

Dato : 05-02-09 23:07

"Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Altid og altid... Jeg husker sidst, jeg opgraderede. En fejl ved hurtige
> sekvenser i forbindelse med skrivning på CF-kortet.

Nu er firmaware og firmware vel ikke det samme...

Fra : KsK

Dato : 05-02-09 23:23

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er firmaware og firmware vel ikke det samme...
jo for mig GRIN

KsK

Fra : Bo Bjerre

Dato : 05-02-09 23:52

J wrote:
> "Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er firmaware og firmware vel ikke det samme...

næh, men det var vist dig selv, der lavede skrivefejlen

Bo //

Fra : KsK

Dato : 06-02-09 00:04

> næh, men det var vist dig selv, der lavede skrivefejlen
>
> Bo //

næ det var mig i Emme linje .-)

KsK

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 06-02-09 02:42

> [...]
> meste manuelle objektiver.
>
> -så det haster ikke, men tak for tippet,

Jeg lurerpasser også lige!

Der er vist lidt vrøvl med den firmware:
http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1021&message=30830479

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : aon

Dato : 07-02-09 00:28

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Bjerre" <bo@sarek.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg lurerpasser også lige!
>
> Der er vist lidt vrøvl med den firmware:
> [...]

Ja det er vel derfor NIKON udbiver den .......

Fra : aon

Dato : 07-02-09 00:32

> [...]
> meste manuelle objektiver.
>
> -så det haster ikke, men tak for tippet,

hehe....., nårhh man stoler ikke på det, Nikon mener er en opdatering i ens
Nikon kamera