MS Windows
briani 27239
Backup af mappen dokumenter?
Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 10:54

Hvordan lave man backup af mappen dokumenter?
Man kan ikke trække mappen over på det externe drev, som man kan med
alle andre mapper.

Fra : Ole C

Dato : 04-02-09 11:22

> Hvordan lave man backup af mappen dokumenter?
> Man kan ikke trække mappen over på det externe drev, som man kan med
> alle andre mapper.

Man kan da sagtens kopiere den...

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 12:16

On Wed, 4 Feb 2009 11:21:47 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

> Man kan da sagtens kopiere den...

Hvordan?

Fra : Ole C

Dato : 04-02-09 12:27

> Hvordan?

Jeg højreklikker på den mappe jeg vil flytte - trækker den dertil hvor jeg
vil have en kopi - slipper højreklikstasten - og vælger "Kopier"
Virker også på mappen "Dokumenter" - i både min XP og min Vista.....

--
vh
Ole C

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 14:19

On Wed, 4 Feb 2009 12:26:41 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

> Jeg højreklikker på den mappe jeg vil flytte - trækker den dertil hvor jeg
> vil have en kopi - slipper højreklikstasten - og vælger "Kopier"
> Virker også på mappen "Dokumenter" - i både min XP og min Vista.....
ok, jeg har fundet mappen Dokumenter under brugernavn, og det er en
almindelig mappe som kan flyttes, men den anden er en systemmappe med
et systemmappeikon, den har location skrivebord og er åbenbart "noget
der ligner" en genvej.

Fra : Ole C

Dato : 04-02-09 16:41

> [...]
> almindelig mappe som kan flyttes, men den anden er en systemmappe med
> et systemmappeikon, den har location skrivebord og er åbenbart "noget

Men du har vel heller ikke planer om at flytte/kopiere dine systemmapper...

--
vh
Ole C

Fra : Karsten Jensen

Dato : 04-02-09 12:46

On Wed, 04 Feb 2009 10:54:05 +0100, Søren H. <> wrote:

Prøv evt Microsofts gratisprogram LiveSync.