Importere mail fra Outlook til Windows mai~
Fra : Pallejc

Dato : 03-02-09 22:54

Hej

Jeg får følgende fejlmeddelse når jeg vil importere:

"Meddelser fra MAPI-klienten kan ikke importeres.
Der er sket en fejl."

Ja, men hvad er der sket og hvad gør jeg nu?

Hilsen Palle

Fra : Søren Blom

Dato : 04-02-09 00:44

"Pallejc" <pjc@image.dk> skrev i

> Jeg får følgende fejlmeddelse når jeg vil importere:
>
> "Meddelser fra MAPI-klienten kan ikke importeres.
> Der er sket en fejl."
>
> Ja, men hvad er der sket og hvad gør jeg nu?

Jamen når det er Imap du bruger, så skal du vel bare oprette mail kontoen i
Windows mail og så må dine mail jo springe frem, da de jo lægge på mail
serveren.

--
God fornøjelse

Søren Blom
soren@blom.dk
email med spamfiler, besvares ikke

Fra : N_B_DK

Dato : 04-02-09 09:27

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> Jamen når det er Imap du bruger, så skal du vel bare oprette mail
> kontoen i Windows mail og så må dine mail jo springe frem, da de jo
> lægge på mail serveren.

MAPI og IMAP er altså ikke det samme.....

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Pallejc

Dato : 04-02-09 15:55

> [...]
> i Windows mail og så må dine mail jo springe frem, da de jo lægge på mail

Jeg bruger _ikke_ Imap men pop3, det er inden jeg skal angive stien til
importfilen, at meddelsen kommer.

//Palle