Outlook 2003 - vis tidsinterval i aftaler?
Fra : Martin Ploug

Dato : 02-02-09 19:18

Hej

Jeg kan se, at Outlook 2003 i nogle tilfælde viser
start - og slut-tidspunkt i selve aftalevisningen
i kaldenderen. Hvorfor gør den det ikke hver gang,
og hvad er det der styrer, om den gør det eller ej?

Kan man få Outlook 2003 til automatisk at vise
start - og slut-tidspunkt på alle aftaler i aftalevisningen
i kalenderen, og hvordan gøres det i så fald?

Se http://www.detour.dk/billeder/vis_start-slut-tid.gif

Tak.

Mvh. Martin

Fra : KentBM

Dato : 05-02-09 15:51

Martin Ploug skrev:
> [...]
> start - og slut-tidspunkt på alle aftaler i aftalevisningen
> i kalenderen, og hvordan gøres det i så fald?

Prøv at ændre aftalen til at gå til ??.29, så vil tidspunktet står der,
tror jeg nok. Dvs. at hele og halv timer ikke vises altså 00 og 30, hvis
jeg ikke tager fejl.

Hvis dette er korrekt husket, så burde der ikke være grund til at vise
minutter i de 2 tilfælde.

--

Kent

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-02-09 17:15

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> jeg ikke tager fejl.
>
> Hvis dette er korrekt husket, så burde der ikke være grund til at vise

Hej Kent

Tak for dit indlæg.

Jeg har lige testet det, og det ser ud som om du har ret - 00 og 30 vises
ikke men øvrige minuttal gør.

Ved du, om man kan sætte Outlook op til også at vise 00 og 30 ?
Men som du skriver, er der måske ikke grund til at vise disse minuttal.

Mvh. Martin

Fra : KentBM

Dato : 05-02-09 18:24

Martin Ploug skrev:
> Ved du, om man kan sætte Outlook op til også at vise 00 og 30 ?
> Men som du skriver, er der måske ikke grund til at vise disse minuttal.
Nej. Da jeg fandt ud af sammenhængen var det ingen grund til yderligere
irritation for min part. Så jeg har ikke undersøgt videre.

Jeg bruger mest outlook på min mobil (HTC TyTN II med Windows Mobile 6),
hvor begge tider i øvrigt altid bliver vist.

--

Kent

Fra : Martin Ploug

Dato : 05-02-09 19:13

> [...]
>
> Jeg bruger mest outlook på min mobil (HTC TyTN II med Windows Mobile 6),
> hvor begge tider i øvrigt altid bliver vist.

Hej Kent

Endnu en gang tak.
Jeg tror egentligt heller ikke jeg har behov for at grave yderligere
i det.

Mvh. Martin

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-02-09 22:05

Den 05 feb 2009 skrev KentBM i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Dvs. at hele og halv timer ikke vises altså 00 og 30, hvis
> jeg ikke tager fejl.

Du har ret, hvis tidsskalaen er sat til 30 minutter.
Hvis du højreklikker på tidsskalaen, og ændrer den til 60 minutter, så
er det kun hele timer, der ikke vises.
Hvis du ændrer den til 15 minutter, så er det 00, 15, 30 og 45, der
ikke vises

Lars Klintholm

Fra : Martin Ploug

Dato : 07-02-09 10:14

"Lars Klintholm" <nospam2009@klintholm.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> er det kun hele timer, der ikke vises.
> Hvis du ændrer den til 15 minutter, så er det 00, 15, 30 og 45, der

Hej Lars

Tak for dit indlæg.
Så blev jeg lige endnu klogere på det

Mvh. Martin