Browser
stl_s 3840
arlet 2470
login manager i FF
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 17:55

Hvordan tvinger man FF til at huske login når den ikke selv foreslår
det?

Fra : bannimann

Dato : 03-02-09 22:24

<Søren H.> skrev i en meddelelse
> Hvordan tvinger man FF til at huske login når den ikke selv foreslår
> det?

Indstillinger > Sikkerhed > Sæt flueben i "Husk adgangskoder for websteder.

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-09 10:56

On Tue, 3 Feb 2009 22:24:21 +0100, "bannimann"
<bannimann@kabelmail.dk> wrote:

> <Søren H.> skrev i en meddelelse

> Indstillinger > Sikkerhed > Sæt flueben i "Husk adgangskoder for websteder.

Den er markeret, men enkelte logins vil FF ikke automatisk tage.

Fra : bannimann

Dato : 04-02-09 12:37

> Den er markeret, men enkelte logins vil FF ikke automatisk tage.

Ok jeg forstod det var ALLE logins.

- Men jeg har også det problem og det er uden tvivl et script problem, på
de pågældende sider og ikke FF der fucker op.