Driver til RS323 PCI-kort
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 10:16

Hej

Jeg har et 2 ports RS232 kort med Sunix kredse (SUN1889 og 2 * SUN1699). Det
er uden navn med der står følgende på det:
FCC: 9HMSER40XX
CHN ZL 97 2 50916.X
TWN 140024

Jeg mangler Vista x64 drivers til kortet - kan nogen hjælpe (Jeg har søgt og
søgt på Google uden held)

Mvh, Brian

Fra : Carsten

Dato : 03-02-09 19:38

"Brian" <b v (hos) m a i l m e . d k> skrev i meddelelsen
> [...]
> TWN 140024
>
> Jeg mangler Vista x64 drivers til kortet - kan nogen hjælpe (Jeg har søgt

Start med at finde modelnummeret:
http://www.sunix.com.tw/cc/en/class_b.php?class_a_id=34&class_b_id=92

Hent derefter driveren:
http://www.sunix.com.tw/cc/en/service.php

Fra : Ukendt

Dato : 03-02-09 20:24

> Start med at finde modelnummeret:
> http://www.sunix.com.tw/cc/en/class_b.php?class_a_id=34&class_b_id=92
>
> Hent derefter driveren:
> http://www.sunix.com.tw/cc/en/service.php
Så let er det desværre ikke Kortet er ikke på siden.

Men til gengæld har Sunix er rigtig god support. Jeg sendte dem et billede
af kortet og et par timer senere fik jeg at vide at kortet er en model 4038D
som er udgået. De har tilbudt at sende mig et stykke software som kan ændre
kortets ID så det kommer til at hedde 4037D (De må jo være ens!) og så kan
jeg bruge den driver som jeg allerede har fået tilsendt

Mvh, Brian

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 03-02-09 22:11

Brian wrote:

> [...]
> kortets ID så det kommer til at hedde 4037D (De må jo være ens!) og så kan

Se, dét er klasse-support - hatten af for Sunix

Jesper Poulsen

Fra : Carsten

Dato : 04-02-09 19:33

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Se, dét er klasse-support - hatten af for Sunix
>

> --
> Mvh
> Jesper Poulsen

Ja, alle andre havde sgu da prakket ham et nyt kort på... :)

Fra : Ukendt

Dato : 05-02-09 08:16

> Ja, alle andre havde sgu da prakket ham et nyt kort på... :)
Ja, og det havde jeg egentlig også forventet.
Faktisk var jeg i gang med at lede efter et sted at købe et nyt men da jeg
er inderligt imod at smide elektronik som virker ud, blot for at købe et
andet kort som er stort set magen til, gjorde jeg forsøget med at skrive til
producenten.

Mvh, Brian