Blackbird igen igen....
Fra : Ralph Køster

Dato : 01-02-09 18:50

Spørger lige...Hvor mange hk har en BB med turbo?
230-240???

Hvor køber i styling og parts til jeres blackbird?

Jeg har et par sider, men de er ret uoverskuelige, syntes jeg.

Ralph.

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 19:35

--

"Ralph Køster" <Get@some.now> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor køber i styling og parts til jeres blackbird?
>
> Jeg har et par sider, men de er ret uoverskuelige, syntes jeg.

Ja hvor mange vil du have = hvor mange penge har du ;)

Nå der er fysikkens love som lige skal overholdes , det normale Max du kan
lade med er ca 0,7 bar før den vil begynde at banke stemperne i stykker

men så kan man sænke com, fra de 11-1 til 8,5 -1 med toppakning eller
Stempler og så kan man lade med ca 1,1-1,3 alt efter brændstof og da hver
0,1 bars tryk giver ca 10 % hk eller 10 % moment så ender du i ca 230 Bhp ,
men koblingen holder kun til max 190 Bhp så det er næste trin på vejen hvis
du vil bruge dine Hk

Jeg kører Drag på min Honda -X11 = vingeskudt krage og er ved at opgradere
fra de max 248 bhk til ca 300 bhk men så skal der så også svejses krumptap
og måske pjejestænger og en del andre ændringer til før den kan holde til
det , men jeg har heldigvis nogen reservemotorer jeg kan hugge dele fra ,
men så taler vi alså også ca 1,8 bars tryk og en hel masse varme som er den
værste fjende

Men at hæve trykket så meget = megen lav comp. bliver den bare ikke kørebar
på vejen som Pouls

www.kvikteam.dk
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK