Bella MC udstilling - fribilletter?
Fra : Simon

Dato : 01-02-09 14:18

Der skulle vel ikke være nogen i 'branchen', eller som af andre grunde kan
skaffe gratis adgang? Jeg er i Kbh. den weekend (til Hassig-koncert), og
synes det kunne være fedt at bruge lidt tid derude...
:)

p.fh.t.

--
Simon, Århus
Kawa ER-6n '07

Fra : Per V. Misser

Dato : 02-02-09 20:41

Hej
"Simon" <s_kvinFJERNDETTEFILTERdal@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> skaffe gratis adgang? Jeg er i Kbh. den weekend (til Hassig-koncert), og
> synes det kunne være fedt at bruge lidt tid derude...

Jeg kan fortælle dig, at jeg skal se udstillingen i Herning allerede på
fredag. Jeg synes også det kunne være fedt, og har derfor tænkt mig at
betale prisen for at kunne se ræs, sikkerhedsevents og det sidste nye inden
for MC-branchen, kort sagt blive godt underholdt en halv dags tid.

Per V Misser
CX500E 82

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-02-09 21:43

"Per V. Misser" <per_misser@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig at betale prisen for at kunne se ræs, sikkerhedsevents og det
> sidste nye inden for MC-branchen, kort sagt blive godt underholdt en

Tager til Herning på Lørdag ......... glæder mig som en lille dreng

Og betaler selv for broturen og indgang !

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-02-09 22:20

Dennis Hellan Pedersen skrev:

> Tager til Herning på Lørdag ......... glæder mig som en lille dreng
>
> Og betaler selv for broturen og indgang !

Hvis jeg kan overtale fruen, så kan vi jo mødes

(hun har selv luftet muligheden )

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Ukendt

Dato : 02-02-09 23:48

Ja jeg er er blevet bedt om at komme og vise min Dragbike frem i Herning

Suki Gsxr 1000 T

www.kvikteam.dk

--
PE
x112kvik4u ( A ) dotcomprik . DK

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-02-09 23:52

PE skrev:
> Ja jeg er er blevet bedt om at komme og vise min Dragbike frem i Herning
>
> Suki Gsxr 1000 T
>
> www.kvikteam.dk

wayy

Den vil jeg glæde mig til at se
Tager du oxo suzukien og brormands kawa med?

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 03-02-09 21:07

J.C.Kløve skrev:

> Hvis jeg kan overtale fruen, så kan vi jo mødes

Det kunn jeg

Så er der dømt udflugt
--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-02-09 08:33

""J.C.Kløve"" <jck@aats.dk> skrev i en meddelelse

> Det kunn jeg
>
> Så er der dømt udflugt

Om Lørdagen ?, regner med at være der såån liiiige omkring åbnetid

--
Mvh.
Dennis Pedersen.