Schuberth C3 Vejledning
Fra : Poul E.

Dato : 01-02-09 09:47

Hej
Er der nogen som ved hvordan man får finger i en vejledning som viser
hvordan man adskiller en C3 hjelm. Jeg skal have indbygget mikrofon og
højtaler.

Poul

Fra : Armand

Dato : 01-02-09 11:40

Poul E. skrev:
> Hej
> Er der nogen som ved hvordan man får finger i en vejledning som viser
> hvordan man adskiller en C3 hjelm. Jeg skal have indbygget mikrofon og
> højtaler.

Brug IKKE vold - Tag hellere en større hammer!

--
Armand.

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-02-09 12:10

Poul E. skrev den 01 feb 2009 i

> Hej
> Er der nogen som ved hvordan man får finger i en vejledning som
> viser hvordan man adskiller en C3 hjelm. Jeg skal have indbygget
> mikrofon og højtaler.

Bare lige - hvad er det præcist du vil have indbygget, da det lader til
at visse af bluetoothdimserne IKKE kan bruges på en C3.

--
Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183
Info danske nyhedsgrupper: http://usenet.dk

Fra : S.B.

Dato : 01-02-09 12:13

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at visse af bluetoothdimserne IKKE kan bruges på en C3.
>
> --
> Mvdlh - Arne Lorenzen - dmcn # 626 - dfmc # 183

Min S1 behøvede jeg ikke skille ad for at montere det
Kræver bare man laver nogen ret præcise huller og stopper det ind i
Jeg brugte en skalpel, købt i den lokale hobbybutik

Søren

Fra : Hans Posselt

Dato : 01-02-09 15:39

Hej
I den medfølgende manual til din C3 er der beskrevet hvordan du udtager
foret i hjelmen. Her efter kan højtaler m.m. monteres. Prøv evt. at se på
www.motocom.dk
Hans