Foto
IBM760 5420
Teil 3020
IE8 & farvestyring
Fra : Mogens Hansen

Dato : 01-02-09 19:23

Efter at have installeret Microsoft Internet Explorer 8 RC1, kan jeg
konstatere at den (som default) ikke understøtter farvestyrring korrekt.
Den er lige så dårlig på det punkt som IE hele tiden har været, og f.eks.
ikke på niveau med Firefox 3.

Er der nogen som ved om IE8 har farvestyring, som kan aktiveres ?

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : skeptikeren

Dato : 06-02-09 11:36

On Sun, 1 Feb 2009 19:22:36 +0100, "Mogens Hansen"
<mogens_h@dk-online.dk> wrote:

> [...]
>ikke på niveau med Firefox 3.
>
>Er der nogen som ved om IE8 har farvestyring, som kan aktiveres ?

Hej!

Hvordan er det lige, at man slår farvestyring til på Firefox? Der har
været et link her engang, men jeg kan ikke finde det.

mvh

sk

Fra : John Sahl

Dato : 06-02-09 14:07

skeptikeren wrote:
> Hvordan er det lige, at man slår farvestyring til på Firefox? Der har
> været et link her engang, men jeg kan ikke finde det.

Hent den tilføjelse der hedder Colo Management 0.4

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Soren 'theDiver' Rei~

Dato : 06-02-09 14:29

skeptikeren wrote:

> Hej!
>
> Hvordan er det lige, at man slår farvestyring til på Firefox? Der har
> været et link her engang, men jeg kan ikke finde det.

Et eller andet sted i about:config

Og hvor det præcist er, fandt jeg via en enkelt google søgning:
http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-9311-9478

God weekend

--
Med venlig hilsen / Best regards