MS Windows
briani 27239
Vista og printer
Fra : Jesper Wind

Dato : 01-02-09 16:42

Min kone har købt sig en ny maskine med Vista Home Premium SP1
preinstalleret, og Vista er (indtil videre) ukendt land for mig. Men jeg har
ikke desto mindre fået fornøjelsen af at gøre den køreklar incl.
installation af en ligeledes ny printer (Brother HL-2140).

Desværre er det mig komplet umulig at få den til at printe. Alt burde være i
skønneste orden, driveren installeret uden problemer, interface er OK og
printeren er monteret perfekt.

Ved installation på en XP-maskine kører printeren imidlertid uden problemer.
Det er således nærliggende at henføre problemet til Vista, hvor der
formentlig findes et eller andet håndtag, der skal drejes på. Men hvor og
hvordan?

Jeg håber, at der blandt alle jer kyndige og erfarne Vista-brugere er en,
som løfte sløret og fortælle mig hvor hunden ligger begravet!

På forhånd tak for hjælpen!

Mvh./Jesper

Fra : kah

Dato : 01-02-09 17:16

Jesper Wind skrev:
> [...]
>
> Jeg håber, at der blandt alle jer kyndige og erfarne Vista-brugere er en,
> som løfte sløret og fortælle mig hvor hunden ligger begravet!

Prøv dette link, skulle være drivere til HL-2140

http://welcome.solutions.brother.com/bsc/public/eu/dk/da/dlf/download_index.html?reg=eu&c=dk&lang=da&prod=hl2140_all&type2=1&os=74&flang=Dansk&dlid=

mvh
kaj

Fra : Jesper Wind

Dato : 01-02-09 19:04

Jo, mange tak, Kaj. Men det er nu ikke en driver jeg mangler. Som allerede
beskrevet er den allerede blevet installeret uden mislyde.

Jeg mangler en genvej til den knap, der kan fjerne den "firewall" der pt.
består mellem PC og printer. Hvor er den?

Mvh./Jesper