MS Windows
briani 27239
Dam på nettet
Fra : Joeb

Dato : 01-02-09 12:52

Hej gruppe.

Jeg har søgt i Spille gruppen at søge efter et spil jeg har fået slettet.
Det var et Dam spil men kunne spille online mod andre i hele verden. Det var
på dansk og var fra Zone MSN?? (tror jeg)

Jeg fik i spille gruppen at vide, at det var et intigreret spil i XP (dog
ikke hos mig åbenbart) og at jeg nok havde fået slettet genvej og at jeg
skulle spørge i denne gruppe.

Nogen der kan hjælpe med mit problem?

Mvh. JL

Fra : a

Dato : 01-02-09 13:19

"Joeb" <Joeb@hot.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe.
>
> Jeg har søgt i Spille gruppen at søge efter et spil jeg har fået slettet.

Prøv at putte den fil i kør chkrzm.exe

"C:\Programmer\MSN Gaming Zone\Windows\chkrzm.exe"
og lav en genvej

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-02-09 13:22

"Joeb" skrev i en meddelelse
> Jeg fik i spille gruppen at vide, at det var et intigreret spil i XP

Ja - det var mig, der "jagede" dig herover, hvis du ikke fik gevinst i
spil-gruppen

Jeg har i mellemtiden fået checket min PC - og der ligger det i
start-menuen under spil og peger på:

"C:\Programmer\MSN Gaming Zone\Windows\chkrzm.exe"

- og da jeg ikke gjort noget for at installere det selv, så går jeg ud
fra, at det er kommet med XP - jeg kører med SP3 - jeg ved ikke,
hvornår, det er kommet med.

Prøv at sætte "C:\Programmer\MSN Gaming Zone\Windows\chkrzm.exe" ind i
Kør og se om det er der - hvis det virker - så skal du bare have det
lagt ind i en genvej.

Jan

Fra : a

Dato : 01-02-09 13:29

> - og da jeg ikke gjort noget for at installere det selv, så går jeg ud
> fra, at det er kommet med XP - jeg kører med SP3 - jeg ved ikke, hvornår,
> det er kommet med.

De spil har da været med siden WIN 98 me !
--
th

Fra : Joeb

Dato : 01-02-09 13:56

"a" <dsl293810@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> "Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> skrev i en meddelelse

> De spil har da været med siden WIN 98 me !
> --
> th

Jeg takker for alle svar og hjælp.
Ganske rigtigt kan jeg finde den i "kør" på min XP

Desværre har jeg installeret Vista på min vens PC og der kan jeg ikke finde
den, så den er nok gledet ud
Jeg må sige til ham, at han må vælge mellem Vista og Dam

Igen - tak for hjælp.

Mvh. JL

Fra : Erik Olsen

Dato : 01-02-09 14:39

Joeb wrote:
> [...]
> finde den, så den er nok gledet ud
> Jeg må sige til ham, at han må vælge mellem Vista og Dam

Det er ikke et spil jeg selv har haft på Windows 98SE og XP, og jeg
undrede mig lidt over "MSN Gaming Zone" i den filplacering som Jan og a
oplyste. Så måske er det blevet installeret sammen med noget andet
MSN-noget.

Se f. eks. http://zone.msn.com/en/root/deluxe.htm?code=11183610&RefID=25

--
Venlig hilsen/Best regards
Erik Olsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-02-09 15:22

"Erik Olsen" skrev i en meddelelse
> [...]
> undrede mig lidt over "MSN Gaming Zone" i den filplacering som Jan og
> a oplyste. Så måske er det blevet installeret sammen med noget andet

Intet er umuligt

Jeg bruger ikke MSN til noget - så det er ikke kommet "med vilje" - men
derfor kan jeg jo godt have fået det sammen med noget andet uden at jeg
har set det - men jeg kan se at det ligger på alle de af mine PC'er der
kører XP - dvs alle minus en, hvor jeg pt tester Windows 7.......

Jan

Fra : Erik Olsen

Dato : 01-02-09 16:00

Jan Vestergaard wrote:

> [...]
> at jeg har set det - men jeg kan se at det ligger på alle de af mine
> PC'er der kører XP - dvs alle minus en, hvor jeg pt tester Windows

Jeg har selv Windows Vista og har det ikke, men kiggede lige på min
kones PC som har Windows XP. Den har også dam installeret under

Fra : Lars E. P.

Dato : 02-02-09 09:37

Sun, 1 Feb 2009 12:52:03 +0100, skrev "Joeb" <Joeb@hot.dk> :

> [...]
>ikke hos mig åbenbart) og at jeg nok havde fået slettet genvej og at jeg

Prøv:

Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programmer > Tilføj/fjern
Windows-komponenter > Marker 'Tilbehør og funktioner' > tryk på
knappen 'Detaljer' > Marker 'Spil' > Tryk på 'Detaljer' > Marker
'Internetspil'

Her ligger Dam sammen med et par andre spil. Hvis der i forvejen er
flueben ved Internetspil, så prøv at fjerne dem og installer dem igen.

Hilsen Lars

Fra : Joeb

Dato : 02-02-09 18:33

"Lars E. P." <larsep@SLETnypost.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Her ligger Dam sammen med et par andre spil. Hvis der i forvejen er
> flueben ved Internetspil, så prøv at fjerne dem og installer dem igen.

Hej Lars.

Tak for hjælp. Det er dog en Vista jeg har installeret og der er den
åbenbart ikke. Jeg beklager det ikke fremgår af mit spørgsmål. Dog har jeg
nu fået Dam på konens PC

Mvh. JL