MS Windows
briani 27239
Hvilken browser kan anbefales?
Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 12:25

Hej.

Jeg kører XP med SP3, men er vildt træt af min IE 7, som ofte hænger.

Kan I anbefale en anden browser, som jeg kan prøve for at se om problemet så
løses?

mvh

Jesper

Fra : Henning

Dato : 01-02-09 13:24

On Sun, 1 Feb 2009 12:24:48 +0100, "Jesper" <christop at
post1.dknet.dk> wrote:

> [...]
>
>Kan I anbefale en anden browser, som jeg kan prøve for at se om problemet så

Prøv i news:dk.edb.internet.software.browser

Fra : Ukendt

Dato : 01-02-09 13:48

> Prøv i news:dk.edb.internet.software.browser

takker - den havde jeg overset...

mvh

Jesper

Fra : Steen

Dato : 01-02-09 21:53

"Jesper" <christop at post1.dknet.dk> wrote:

> "Henning" <no.mail@all.invalid> skrev i en meddelelse

> takker - den havde jeg overset...
>
> mvh
>
> Jesper

Eller hent en håndfuld af de mest populære - de fylder jo ikke alverden