Ingers dåbsdato.
Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 30-01-09 12:49

Hej alle!

Er der i gruppen en, der kan hjælpe mig med en dåbsdato i Suldrup i 1742?
Det drejer sig om:
AO, Aalborg amt, Hornum herred, Suldrup sogn, 1727 - 1822, opslag 45.
Det andet barn på siden er Jens Larsens datter Inger.
Hvornår er hun døbt?

Med venlig hilsen

Poul Erik

Fra : Aino Rasmussen

Dato : 31-01-09 11:05

Dom 25 past trin.
Det er den 11/11-1742.

Med venlig hilsen
Aino Rasmussen

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 31-01-09 12:08

Hej Aino!

Jeg tror du har slået op på en forkert side.
Vil du prøve igen?

Med venlig hilsen

Poul Erik

Fra : ole dorch

Dato : 31-01-09 13:39

Fest(um): Virid(ium) = Skærtorsdag (1742=) 22 marts.

mvh.
ole fabricius dorch

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 31-01-09 14:35

Hej Ole!

Tak for dit svar.
Det er i overensstemmelse med, hvad jeg selv har fundet frem til.
Jeg var ikke helt sikker, derfor er det rart at få en bekræftelse.

Med venlig hilsen

Poul Erik