En dåb i Suldrup i 1743
Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 28-01-09 18:25

Hej Alle!

I AO, Aalborg amt, Hornun herred, Suldrup sogn, 1727 - 1822, Opslag 49 er
det 3. barn på siden
Jens Larsens barn i Dalum døbt Lauritz. Hvilken dag er han døbt?

Med venlig hilsen

Poul Erik

Fra : Arne Nielsen

Dato : 28-01-09 23:13

Poul Erik Vad Nielsen skrev:
> [...]
> det 3. barn på siden
> Jens Larsens barn i Dalum døbt Lauritz. Hvilken dag er han døbt?

Jeg mener, der står Dom. 2 post Esurial. Esur- har noget med sult at
gøre, så mon ikke det er 2. søndag i fasten?

Venlig hilsen
Arne

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 29-01-09 11:20