Hvilken dag?
Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 28-01-09 15:32

Er der nogen der har et godt bud på hvilken dag "Feria 3 Sasch. i 1753" er?

Poul Erik

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 28-01-09 16:07

Dagens navn er naturligvis "Feria 3 Pasch. i 1753"

Poul Erik

Fra : Ralph Hørberg

Dato : 28-01-09 16:28

Hej

Det er 3. påskedag = 24/4 1753.

Denne helligdag blev først ophævet ved forordning af 20/10 1770, for i
øvrigt sammen med flere andre helligdage.

mvh
Ralph-Brian Hørberg

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 28-01-09 16:50

Tak for hjælpen.

Poul Erik

Fra : baskholm

Dato : 29-01-09 04:39

On 28 Jan., 15:31, "Poul Erik Vad Nielsen" <p...@stofanet.dk> wrote:
> Er der nogen der har et godt bud på hvilken dag "Feria 3 Sasch. i 1753" er?
>
> Poul Erik

Kender du det udmærkede program "Dage"? Det er vist helt gratis.

Børge Askholm

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 30-01-09 12:40

Hej Børge!

Ja, jeg kender godt programmet "Dage" og benytter det i væsentlig omfang,
men der er visse situationer, hvor det ikke helt entydigt kan afgøre et
spørgsmål.
Man tak for din tilbage melding.

Poul Erik

Fra : Aage Andersen

Dato : 10-02-09 18:14

"Poul Erik Vad Nielsen" > Er der nogen der har et godt bud på hvilken dag
"Feria 3 Sasch. i 1753" er?

Tirsdag den 24 april

Aage